Outfit: Zomerjurk

Vorige week zondag was mijn eerste bbq van 2014 en ik vond het echt heerlijk dat het al zo vroeg mogelijk was! Jammer dat het nu wat minder is, maar volgens mij mogen we nog steeds niet klagen. Regen is goed voor de plantjes en die zomer komt vast nog wel.



Het waaide heel hard tijdens het maken van de foto's, dus ik moest Marilyn Monroe taferelen voorkomen en mijn haar in toom houden en ook nog charmant kijken. De jurk maakte ik vorig jaar al naar mijn favoriete naaipatroon maar ik had er nog geen outfit foto van gedeeld, dus bij deze. Het jasje is van H&M en de waterschoenen komen van eBay.



Wie wat bewaard heeft wat, deze ketting van H&M heb ik echt al 10 jaar en misschien wel langer. Het is een van de weinig overlevende (goedkope) sieraden uit mijn thuiswoon-tijd. Maar nu weer (of nog steeds?) echt heel gaaf om te dragen. Al vond ik hem 10 jaar geleden echt gi-gan-tisch en oogt hij nu best subtiel.



Hm, op deze foto kijk ik ietwat nors, nu weten jullie ook meteen waarom ik meestal een zonnebril draag op outfit foto's. Maar goed het waaide dus hard en de zon scheen fel, vandaar. Gelukkig was het tussen de huizen wat meer windstil en was het heerlijk vertoeven buiten onder de party-tent. Gebeurt maar zelden tijdens mijn broers verjaardag dat dat kan.

Tot volgende week!

1 opmerking :