Mei: MinkeMaria.nl is 1 jaar!

Deze maand bestaat mijn blog een jaar! Of tenminste, ik lieg een beetje, deze maand bestaat mijn blog 1 jaar als MinkeMaria.nl en in dit format. Ik ben hartstikke trots op alles wat ik al bereikt heb, 50 volgers op bloglovin' en elke dag rond de 150 bezoekers. Naast grote bloggers is het misschien allemaal wel weinig, maar ik zit met mijn blog wel heel erg in een niche en ik het afgelopen jaar ook nog eens best wat moeite gehad om op de gezette tijden te posten. Maar dat laatste gaat steeds beter, gelukkig.



Dat ik zo trots bent heeft ook te maken met mijn vorige/ oude blog, waar ik niet meer dan 20 bezoekers per dag op kreeg. En dan was ik al trots. Ik doe het bloggen vooral voor mezelf en dat is wel een dingetje wat het soms moeilijk maakt. Want bijvoorbeeld DIY's vind ik leuk om te doen, maar door tijdgebrek moet ik soms echt gewoon haasten om iets te maken. Dat haalt de lol er echt wel af. Mijn werk is daarbij ook nog eens heel afwisselend met druk en rustig, dan kan ik het idee hebben dat ik 3 dagen vrij ga hebben doordeweeks en dan werk ik ineens 40 uur. Het is niet erg, maar ik wil jullie een goed beeld geven waarom het allemaal niet altijd lukt.

Daarom ga ik vanaf nu de woensdag echt als 'blogdag' gebruiken, die dag plan ik geen huishoudelijke taken, die dag eten we soep (of iets wat ik maak voor Minke Maria Kookt, natuurlijk) en die dag ga ik van 9 tot 17 aan de slag voor mijn blog. Dat geeft niet alleen ruimte, dat geeft me ook enthousiasme merk ik nu want ik typ dit dus op die eerste woensdag en ik heb er helemaal zin in. Planning voor zowel mei als juni is klaar met artikelen (nou kan er best nog wel wat veranderen, maar de basis staat) en ik kan rustig aan het typen en doen. Mocht ik nou onverhoopt een keertje moeten werken op woensdag is dat niet eens zo'n probleem want ik zorg dat ik flink vooruit ben gewerkt.



Nu moet ik alleen nog zorgen dat mijn 'blogplekje' oftewel de hobbykamer af komt. Ik moet eerst nog een kast en een bureau kwijt zien te raken voor ik ook maar iets verder kan gaan doen, maar het begint al heel mooi te worden. Ik kan echt niet wachten om het aan jullie te laten zien, maar dat komt allemaal wel in de loop van de maand. Tot die tijd hef ik mijn glas om te toasten op een mooi tweede jaar met MinkeMaria.nl en wens ik mezelf even toe dat de bezoekers en de volgers zich ook snel zullen gaan verdubbelen!

Tot volgende maand!

3 opmerkingen :

  1. Gefeliciteerd! En ik vind dit ook een leukere blog dan je vorige. En dat printje met je logo kun je eigenlijk wel als patroontje voor een stofje gebruiken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Op naar de volgende verjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen