Outfit: Muntjes

Misschien is opgevallen dat ik gisteren een 'gewoon' artikel had en vandaag dus pas met mijn outfit kom. Dit heb ik expres gedaan en gaat vanaf nu zo zijn, op deze manier heb ik namelijk het hele weekend om foto's te maken, waar ik (als ik op zondag de foto's plaats) nog wel eens in de problemen kom. Later zullen er misschien nog wel andere verschuivingen plaats gaan vinden, maar dat zien jullie vanzelf.

Dit weekend was het erg rustig, we waren thuis en gingen alleen even bij mijn ouders op bezoek. Soms is dat wel lekker, zeker aangezien ik twee drukke weken tegemoet zie op mijn werk. Op de weg terug van mijn ouders maakten we deze foto's, het was echt perfect foto weer. Hopelijk blijft dat de hele lente/ zomer lang zo!









Fijne week!

1 opmerking :

  1. Oh wauw, ik zat even tussen je outfits te kijken *stalk stalk* en ik vind deze rok zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen