DIY: Dierenring van Nach

Even gewoon stilstaan en kijken naar de ringetjes die ik hieronder heb staan. Zijn ze niet ongelofelijk SCHATTIG! Het konijntje heeft gewoon wimpertjes! Nu is er een bedrijf dat allemaal verschillende plastic beestjes maakt waar ik meteen aan moest denken toen ik deze ringetjes zag. Perfect voor een DIY. Maar je kunt ook bij de kringloop zoeken of ze misschien keramieke beeldjes hebben met kleine beesten hoofdjes.


Prijs: 6 euro
Tijd: 30 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥


Materiaal: Speelgoed kikkertje - Ring - Stevige lijm - Zaagje - Vijl


Begin met het afzagen van de kop van het lichaam.


Zorg dat de achterkant (die op de ring wordt geplakt) goed glad is door het even te vijlen. Mijne was een beetje 'bobbelig' gezaagd.


Doe lijm op de achterkant van de kop of op het 'rondje' van de ring.


Plak de kop tegen de ring.

Eindresultaat:





Foto's door mij. Helaas was mijn lens een beetje viezig en zag ik dit pas nadat de ring klaar was en ik de foto's op mijn computer zette. Daarom zijn ze wat vaag.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen