DIY: Marc by Marc Jacobs style armband

Zoals geloof ik al bekend is hou ik ontzettend van eenvoudige DIY's, dingen die ik zie bij designers die met een eenvoudige handeling zelf te maken zijn. Zo kwam ik ook deze Marc by Marc Jacobs armband tegen. Leuk en met nog geen 80 euro niet het duurste 'origineel' maar als ik voor minder dan een euro euro een DIY kan maken, why not?


Prijs: 1 euro
Tijd: 10 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥


Materiaal: Roze suedekoord - Grijs suede koord - Tussenzetter - Veterklem breed - Slotje - Verlengketting


Knip om te beginnen van de roze suede koord 3 stukken van 15 cm af en van de grijze 2 stukken van 15cm.


Klem vervolgens het koord; roze, grijs, roze, grijs, roze in een van de veterklemmen.


Rijg dan de tussenzetter aan het onderste roze suede koord.


Klem dan de 5 suede koorden ook aan de andere kant in de veterklem.


Maak er een slotje aan, eventueel met verlengketting.

Eindresultaat







Foto's door mij.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen