DIY: Polsbandje met stenen

Ik heb het volgens mij al wel vaker gezegd, dat soms de meest simpele DIY's de meest leuke zijn. Gewoon omdat ze geen tijd kosten, of misschien wel omdat sommige mensen eigenlijk heel slecht zijn in DIY-en en je zo een 'no fail' hebt. Daarom is deze DIY Shourouk echt perfect voor beginners en mensen met 2 linkerhanden. Wel goed de stappen opvolgen, want dat is echt heel belangrijk! ;)

Prijs: 2 tot 3 euro.
Tijd: 5 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥

Omdat dit zo'n eenvoudige DIY is heb ik er wel nog even wat tijd gestoken om een paar leuke oorbellen te zoeken die je zou kunnen gebruiken voor deze DIY.


jewelrydistributor US $1.89 - danspeed-express US $1.98 - good*mall30 US $2.25 - bessky_fly US $2.04


Benodigdheden: Zweetbandje (hier) - Oorbellen - Secondelijm - Schaar


Begin met het los en afknippen van alle onderdelen en uitsteeksels (zoals dus bijvoorbeeld het oorstekertje.)


Doe lijm op de achterkant van de oorhanger. Ik doe altijd handschoenen aan bij het gebruik van secondelijm omdat ik iets te vaak secondelijm op mijn handen heb gekregen. Zorg ook dat je een stuk papier of zo eronder legt om je tafel te beschermen.


Plak de hanger op je polsbandje en klaar is Klara.

Eindresultaat:


En deze onderstaande is dus met een ander paar oorbellen:




Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen