Hema schoolartikelen

Hema is denk ik altijd al wel mijn favoriete 'leverancier' geweest voor school- (en kantoor-) artikelen. Zij waren de eerste die kwamen met de agenda's waar hoesjes in zaten om foto's en andere leuke dingetjes in te doen. Sowieso vond/vind ik de agenda's van Hema echt een heel fijne en duidelijke lay-out hebben en zijn ze altijd favoriet geweest.

Ook de school-artikelen zijn altijd erg leuk geweest, ik geloof dat ik vaak daar alles haalde. Maar zo'n leuk thema als ze nu hebben was er nog niet eerder; 'De leukste school-spullen maak je zelf!'

Naast dat er gewoon echt een heleboel leuke thema's zijn waar je niet creatief mee aan de slag hoeft zijn in diezelfde thema's verschillende DIY artikelen uitgebracht. Met washi tape, stempels en stickers is het de bedoeling dat je de in verschillende neutrale kleuren uitgebrachte school-artikelen helemaal eigen maakt.



Toen ik de Hema in liep en het zag werd ik er echt helemaal vrolijk van, ik baalde instantly dat ik niet meer naar school ga en dat mijn mandje helemaal vol gooien met stempels, stickers en tape wel een beetje overbodig zou zijn. Om er dus toch een beetje mee bezig te kunnen zijn vond ik het wel leuk om deze blogpost te schrijven.



Zoals ik eerder al zei zijn er een aantal 'series'; bloemetjes, maritiem en met tekst. Daarnaast zijn er natuurlijk ook wat meer 'mannelijke' thema's, maar daar vind je dan ook minder/geen DIY dingetjes bij in de serie. Maar dat lijkt me wel een klein beetje logisch want jongens en stickers plakken... Zelfs op de kleuterschool is de combinatie al minder populair dan meisjes en stickers plakken.



Prijzen van de artikelen lopen, moet ik heel eerlijk zeggen van 'Oh dat is best goedkoop!' tot 'Oeh dat is aan de prijs..' Dat wil zeggen; de agenda's lopen in prijs van 1,50 tot 7,95. De washi tapes in de winkels zijn zo goed als allemaal 2,50 per set, net als alle stempels en stempelkussens. Stickers zijn 1 euro en ook pennen, labels, potloden, (paper)clips en alles en nog wat zijn te koop voor een paar (redelijke) euro's en hartstikke leuk!



Ik heb deze foto's gisteren bij een kleiner filiaal gemaakt, omdat het eigenlijk een last-minute idee was om deze blogpost te schrijven, maar toen ik een week geleden bij een groter filiaal was, waren de schappen al heel erg 'geplunderd' dus ik zou zeggen; wees er snel bij! Ik heb geen idee hoe Hema is met het bijvullen van artikelen, maar ook online kun je veel spullen makkelijk bestellen. Thuis afleveren kost 4,95, maar je kunt gratis in de winkels afhalen en ook daar dan betalen. Dus als je niet voor niks wil gaan kun je het zo altijd doen.

Maar ik praat nu wel allemaal over schoolspullen, terwijl voor de meesten de vakantie net is begonnen. Dus ik zou zeggen; geniet eerst ook nog lekker van vakantie en het warme weer. Maar wie weet kun je de stempels, stickers en tapes ook gebruiken om je fotoboek van die vakantie te pimpen.. Het is maar een tip. ;)

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen