Hema shoplog

Vorige week liet ik zien wat voor een geweldige schoolspullen Hema in haar assortiment had, natuurlijk kon ik het niet laten om zelf ook het een en het ander te bestellen. Het werden geen dingen voor DIY's maar wel notitieboekjes, want daar ben ik echt enorm dol op! Ik vind het ook echt belangrijk dat notitieboekjes er een beetje leuk uitzien, vaak gebruik je ze toch regelmatig en als je dan tegen zo'n lelijke kaft aan moet kijken vergaat de werklust je wel een beetje. Dus ik zorg altijd voor mijn eigen notitieboekjes op mijn werk, maar de mooiste gebruik ik voor mijn blog inspiratie, want dat is toch nog het allerbelangrijkste!



Ik bestelde al deze artikelen online, omdat ik dat voor mijn artikel graag uit wilde testen. Ik vind 4,95 wel een hoog bedrag voor verzenden, maar als je veel moet hebben en je woont niet al te dicht bij een Hema is het misschien nog te doen als je OV/ parkeerkosten berekend.


Dit zijn de twee meest eenvoudige boekjes die ik kocht, de linkse wil ik dan zelf nog gaan versieren met stickers en washitape dat ik nog heb liggen. De andere vond ik gewoon mega schattig. De kaft is 'dubbel' wat een vakje aan de binnenkant creƫert waar briefjes en zo achter kunnen worden bewaart, super handig. Ze kostte 1,95 per stuk.


Dit was eigenlijk een beetje een foutje van mezelf, want ik had niet goed opgelet en bij afleveren bleek ik 2 schriften van A4 formaat in plaats van A5 formaat te hebben gekocht. Maar ik vind ze wel heel erg leuk. Ze kostte 2 euro per 2.



Dit notitieboekje is niet alleen leuk van buiten, maar met die leuke tekst aan de binnenkant en het envelopje om spulletjes in te bewaren is hij niet alleen heel handig maar ook heel schattig! Stiekem kocht ik deze niet via de webshop, maar al eerder in de winkel. Ik betaalde 2,50.


4 simpele schriftjes voor 2 euro. Deze zijn wel A5, gelukkig. Schriften vind ik handig voor 'kleinere projecten' of om mee te nemen op vakantie. Mijn vakantie schriftjes waarin ik alles schrijf van 'dagboekjes' tot gewoon gedachte spinsels en soms zelfs papier spelletjes (boter-kaas-eieren of galgje) en sommige zijn me echt heel dierbaar.



Ook dit boekje is extra leuk doordat er zo'n extra bladzijde in zit en een mooie enveloppe. Ik kan echt niet wachten om deze te gaan gebruiken, maar tegelijkertijd vind ik het bijna zonde. Zo stom. Net als vroeger, toen wilde ik mijn mooiste stickers nooit opplakken en volgens mij is dat iets wat 'we' allemaal hadden, want mijn vriendinnetjes hadden dat ook.


Ja en deze kocht ik niet bij Hema, maar al een tijdje terug bij Ikea. Toch wilde ik ze even delen, want ze zijn toch echt enorm schattig! Ze kostte iets van 2 euro voor het boekje en 1 euro voor de post-it's, geloof ik.

Heerlijk zo'n voorraad boekjes, ik moet mezelf echt inhouden niet nu een nieuwe te gaan gebruiken voor de oude vol is, haha.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen