Nieuwe maand - Juli

Vorig jaar, februari 2013, werd ik 28 en kreeg ik van mijn vrienden een 'activiteit' cadeau. Wanneer dit zou gaan gebeuren was nog de vraag, maar het zou eraan komen. Prima, natuurlijk en super leuk dat ze zoiets voor me zouden regelen. Uiteindelijk kreeg ik tijdens het 'vrouwenweekend' in mei deel 1 van de verrassing; een High Wine. Dat ze mij in de afgelopen 5 jaar hebben leren kennen was daarmee wel bewezen, want van drank en eten ben ik geen van beide vies. Het was ook echt heel goed verzorgt en natuurlijk ook heel gezellig zo met 6 meiden.



Maar ik had na deze High Wine schijnbaar nog iets tegoed, nou had ik alleen die High Wine al heel gaaf en leuk gevonden, maar dat ik nog wat tegoed had was natuurlijk nog extra leuk. Daarom werd ik afgelopen vrijdag 'ontvoerd' naar Tilburg, totaal in ongewisse over wat we zouden gaan doen. Eigenlijk had ik al wel echt een vermoeden dat het een workshop of zo zou zijn, die meiden kennen immers ook echt wel mijn creatieve kant, maar pas toen ik zag wat er op de workshop tafels lag kreeg ik een groot vermoeden.



We gingen een clutch en een mobiele telefoonhoesje maken van Duct tape! Ik had al wel eens bij Project Runway gezien dat er naast het saaie zwart en zilver tegenwoordig ook allerlei leuke printjes zijn en die lagen hier dus ook een paar. Er werd helemaal uitgelegd wat we moesten doen en we zouden dan uiteindelijk ook nog onze creatie kunnen versieren met leuke studs, het was geen moeilijk iets om te doen, maar iedereen was zo geconcentreerd dat de vrouw die de workshop hield zelfs opmerkte dat het zo stil was. Het eindresultaat was dus ook echt super leuk en we hadden allemaal hele gave tasjes en hoesjes gemaakt. Al met al ben ik dus echt ontzettend verwent door de meiden en daarom wilde ik er dus ook nog even over vertellen! Enorm bedankt voor de leuke dag en avond!



Nu is het juli en begint voor veel mensen de vakantie. Hopelijk houden we het lekkere weer van de afgelopen maanden aan, met af en toe een flinke regenbui om de plantjes mooi te houden. Maar natuurlijk alleen 's avonds en 's nachts! ;) Ondanks dat mijn vriend en ik pas eind september plannen om op vakantie te gaan hoop ik wel veel leuke dingen te kunnen gaan doen, want daar is de zomer toch voor? Ik wil naar de tentoonstelling over Grace Kelly in Paleis hett Loo en naar de tentoonstelling Mode de Musical in Utrecht. En natuurlijk heel veel dagen lekker op het strandje bij het strandbad hier in de buurt vertoeven. Maar wees niet bang, ik zal jullie zeker niet vergeten. Mijn 'vooruit schrijf plannen' zijn beter gelukt dan ooit en ik heb dus al heel wat artikelen klaar staan voor jullie. Dus zelfs al mocht ik nu geen tijd meer hebben om te schrijven, dan nog is er genoeg te lezen.

Geniet van de zomer, en tot volgende maand!

2 opmerkingen :

  1. Wat tof, die clutch met panterprint is echt gaaf gelukt! Kun je er ook echt spullen in doen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, telefoon, klein portemonneetje en een lipstick past goed! ^^

      Verwijderen