Visitekaartjes!

Wie mij volgt op Facebook had het al gezien; ik heb nieuwe visitekaartjes. Het was nodig nadat ik de layout van mijn blog ook al een tijdje had veranderd en om heel eerlijk te zijn vond ik het oude kaartje en de oude layout ook wel wat saai. Dus ik besloot een kaartje te ontwerpen en wilde deze af gaan laten drukken bij Vistaprint, lekker goedkoop dacht ik, want er was een aanbieding. Alles doorgelopen en bijna de bestelling geplaatst, komt er onderhand 15 euro verzendkosten bij. Dikke doei, dan ga ik wel op zoek naar een andere drukker en die bleek ik te vinden in Smileprint.nl!



Het mooie aan smileprint.nl is dat je er al vanaf 50 kaartjes visitekaartjes kunt bestellen en aangezien niet iedereen even populair is kan dat erg aantrekkelijk zijn. Zeker omdat de basis kaartjes maar 6,95 kosten (en er zijn vaak aanbiedingen op de site.) Je kan natuurlijk wel meerdere opties nemen en de kaartjes luxer maken als je wil, dubbelzijdig, glanzend papier, maar dat is helemaal aan je zelf.



Naast visitekaartjes kun je trouwens ook briefpapier, folders, postkaarten en notitiekaarten laten maken, allemaal met hetzelfde ontwerp. Of nou ja, in dezelfde stijl bedoel ik. En foto's van je instagram account kun je af laten drukken, 12 foto's voor 12,95. Best leuk toch?



Nou en dan ben ik zo enthousiast, was de levering ook nog eens heel snel. Natuurlijk kan het zo zijn dat het nu vrij rustig was, maar al binnen een week werd mijn pakketje bezorgd terwijl ik voor de gratis verzenden optie had gekozen (ja dat lees je goed; standaard verzenden is gratis op alle bestellingen) en het dan wel 3 weken kon duren. Ik was erg blij hiermee.



Oh en nog een voordeel ten opzichte van Vistaprint; ze verzenden via PostNL en dat kun je afhalen bij het postkantoor. De leverancier van Vistaprint heeft mijn visitekaartjes een keer voor de deur neergezet. Buiten. Ik woon in een appartementencomplex, iedereen had die kaartjes mee kunnen nemen! (Niet dat ze er iets aan zouden hebben, maar goed, stel dat er wel een adres en telefoonnummer op staan!)



Al met al was ik dus erg te spreken over deze website en daarom wilde ik dat ook graag met jullie delen, dit is dan ook echt een artikel wat ik zelf graag wilde schrijven en waar ik geen vergoeding o.i.d. van krijg door smileprint.nl.

Foto's door mij.

1 opmerking :