DIY inspiratie: Sharpie mokken

Ik schreef hier al over de workshop die ik cadeau had gekregen van onze vrienden, maar dat ik aan het einde van de workshop nog een beker kreeg met snoepjes had ik nog niet verteld. Op deze mok was een tekst geschreven en ik vond dit zo'n leuk idee dat ik op zoek ben gegaan naar andere inspiratie voor zulke mokken en ik kwam een hoop tegen.

In Amerika doen ze dit met pennen van Sharpie, maar die zijn hier in Nederland moeilijk verkrijgbaar. Maar er is een heel goed alternatief van Edding. Je moet dan na het betekenen/ beschrijven van de mok hem nog even in de oven zetten om te zorgen dat je het er niet weer meteen afwast. Het is leuk voor gepersonaliseerde cadeautjes of gewoon om je witte mokken wat op te fleuren natuurlijk. In ieder geval vond ik deze mokken allemaal super gaaf!


Foto door mij.


Bron


Bron


Bron


Bron


Bron onbekend


Bron


Bron


Bron

Oke, de volgende 2 mokken zijn niet gemaakt met keramiek stiften, maar ik vond deze echt veel te leuk om jullie te onthouden...

Bron: 1 - 2

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen