Interieur DIY: Flesjes vaas

Lege flessen hebben we allemaal wel, denk ik. Grote flessen van wijn of kleine flesjes van bijvoorbeeld chocomelk, ze zijn niet allemaal even mooi maar veel zijn in zijn eenvoud wel heel goed te gebruiken in je interieur. Zo maakte ik eerder al eens leuke glitterflessen, kon je bij Serena van Beautylab een leuke cut-out flessen DIY zien en ook Sharon van Femme liet een leuke DIY zien. Toen ik de flesjes zag die ik voor deze DIY gebruik was ik meteen verliefd, ze zien er een beetje ouderwets uit en dus ideaal voor een leuke DIY.



Prijs: 1 euro
Tijd: 10 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥



Benodigdheden: flesjes, maar net hoeveel je mooi vindt - plakband - riem (hier).


Natuurlijk zorg je als eerste dat de flessen goed schoon zijn en dat de etiketten eraf zijn zonder lijmresten, dan zet je de flessen in de 'formatie' dat je het graag wil hebben.


Wikkel dan plakband om de flesjes, om zo de flesjes bij elkaar te houden. Doe het niet te dik, de riem komt er straks overheen zodat je het niet ziet.


Maak dan de riem op maat, want waarschijnlijk is dat nodig, en maak hem vast om de flesjes, over de plakband heen. Zet het geheel op een mooi plekje en klaar is Kees.

Eindresultaat



Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen