Mijn favoriete blogs #1

In verband met copyright en auteursrechten heb ik de foto's uit dit artikel weggehaald, bedankt voor het begrip.

Ik ben niet alleen dol op bloggen op mijn eigen site, ik vind het ook heerlijk om andere blogs te lezen. De meeste daarvan zijn wel vrij 'algemeen' bekend onder maar enkele denk ik dat toch nog steeds wel wat meer aandacht mogen hebben.



Live Life Gorgeous

Bron: livelifegorgeous.nl/
Sowieso vind ik Martine en Willemijn gewoon super leuke meiden, iets wat echt heel belangrijk is in een blog (wat mij betreft) maar ook de reviews, tutorials en andere artikelen zijn gewoon echt van hele hoge kwaliteit (zeker naast de andere 'grote' beautybloggers. Kijktip zijn zeker hun vlogs van New York, want sindsdien heb ik helemaal een blogcrush op ze!


My Super Sweet Life


Bron: mysupersweetlife.com
Wat ik net al zei vind ik de persoonlijkheid van de blogger wel belangrijk en het leuke van Tineke van My Super Sweet Life is dat ze altijd zo vrolijk over komt en ze heeft dezelfde tic als ik; jurkjes! Erg leuk voor inspiratie dus.

Make My Lemonade

Bron: makemylemonade.com
Ik kijk op deze site altijd alleen maar plaatjes, want mijn Frans is niet ZO goed en google translate is echt heel irritant. Maar deze site staat altijd vol met leuke DIY's en foto's die zo prachtig zijn (net als de eigenaresse trouwens, waar ik de naam niet van weet) en dat maakt het gewoon heerlijk om doorheen te scrollen. Hier streef ikzelf ook naar.

Zolea

Bron: zolea.be
Zoë was een van de gastschrijvers in het boek waarvan ik hier een review schreef, maar al langer zit ze op mijn radar, vooral om haar gave (natuurlijke) cosmetica DIY's. Deze blogster heeft echt de potentie om enorm groot te worden, alleen denk ik dat meer mensen haar nog moeten ontdekken. Dus klik op de link en ontdek!

Oh My Foodness

Bron: ohmyfoodness.nl
Als ik recepten op mijn blog zet voor Minke Maria kookt dan ben ik wel eens bang dat jullie een verkeerd beeld van me krijgen, maar ja ik vind het nu eenmaal veel leuker om ongezonde recepten te delen dan recepten voor groene smoothies. En deze blog sluit daar wel een beetje bij aan; fast food friday, koekjes, maar ook best wel eens iets wat minder slecht is voor je of zelfs gewoon gezond. De video's zijn fijn gefilmd en ik krijg eigenlijk al honger als ik de URL in mijn zoekbalk typ. Fijne blog!

Ik heb nu 5 blogs uitgekozen die ik met grote regelmaat (sommige niet echt elke dag) bekijk, maar ik ben altijd opzoek naar verse nieuwe blogs om mijn lijstje compleet te maken, dus heb je een blog; deel het hieronder want ik ben erg benieuwd!

7 opmerkingen :

  1. Ha, leuk! Deze zijn inderdaad bekend! En leuk dat we mogen spammen! Ik ben vorige week pas online gegaan met mijn blog Sax and the Pretty.nl; ik schrijf over mijn leven als saxofonist zijnde in combinatie met beauty, (klassieke) muziek en columns over alles waar ik maar iets over kwijt wil. Misschien zie ik je daar eens! groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lijst, sommige staan ook op mijn vaste lijst en ik heb een paar leuke nieuwe gespot. :)
    Mijn blog: www.commedescoco.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohhhh wat lief! Dankjewel! ^^ *glunderglunder*
    MakeMyLemonade kende ik nog niet, even ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blogs. De meeste kende ik al:) ik vind jou blog ook erg leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat ik hier tussen sta! Dank je wel, maakt mijn hele dag weer helemaal goed!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je allemaal blogs deelt! Leuk om te lezen! En zo vinden wij ook weer nieuwe blogs!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen