DIY: Chanel style ketting

Chanel had voor komend seizoen misschien wel de coolste show in tijden! Een echte Chanel supermarkt, met Chanel melk en Chanel winkelwagens, maar hetgene wat vroeg om een DIY was natuurlijk de snoepketting. Een oude vertrouwde kennis uit mijn jeugd, altijd als ik deze uit een snoeptrommel koos (het was altijd al bij vriendinnetjes, als er geen zwart-wit of chocola in zat) dan had ik daar binnen no-time spijt van, want eigenlijk is het helemaal niet lekker. Maar wel oh, zo cool! En zeker nu Chanel het dus tot fashion item heeft gebombardeerd, zou jij ermee over straat durven?


Ph. net-a-porter.

Prijs: 1,35 euro
Tijd: 10 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥


Benodigdheden: Look-o-look snoepkettingen - Nieuw elastiek.


Haal alle snoepjes van alle kettingen uit de verpakking los, want deze zijn echt te kort voor volwassen-nekken, de horloges pasten bij mij wel gewoon om mijn pols. Dus die zou je zo kunnen laten.


Rijg dan alle snoepjes aan een nieuwe ketting. Tsja, het is echt heel erg simpel want zelfs de Chanel ketting was gewoon random geregen en niet eens op kleur gesorteerd of zo. Dus dat hoeven wij ook niet.


Knoop de uiteindes van de elastiek goed vast, je wil niet gaan strooien met snoepjes.

Eindresultaat





Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Wat een leuk en slim idee!
    Zo kan het ook leuk bij mijn dochtertje.
    Ja, hier zie ik wel een toekomst in, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee, deze zogezegde snoepjeskettingen van chanel had ik nog niet gezien. Wat vreemd zeg! En grappig dat je het nadeed met echte snoepjes! :)
    PS. Ik geef een huge pakket weg op mijn site. Care to join? x

    BeantwoordenVerwijderen