Interieur DIY: Kunst in 10 minuten

Kunst is een relatief begrip, maar ik gebruik het hier op mijn blog vooral om 'niet bruikbare decoratie' aan te duiden, om het zo te zeggen. Ik werd geïnspireerd tot deze DIY doordat ik een print zag die eigenlijk precies was zoals ik hem zo ga laten zien, alleen dan was het een print die in een lijstje kon en miste het hartje, wat ik wel heel essentieel vind in het geheel. Ik had hem dus werkelijk in 10 minuten af, dus erg leuk als je eens toe bent aan iets nieuws, maar eigenlijk weinig tijd hebt om te knutselen.



Prijs: 2 euro
Tijd: 10 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥


Benodigdheden: Doek - Meetlint - Zwarte marker - Potlood


Meet eerst in de breedte af waar je de lengte strepen wil hebben.


Verbind, uit de losse pols, de potloodstreepjes met elkaar, zo krijg je speelse lijnen, trek ze niet helemaal door naar onder en stop op willekeurige hoogtes.


Meet dan in de lengte de breedte strepen uit.


En verbind ook hier de potlood streepjes, maar ga wel helemaal van links naar rechts.


Trek de strepen door 'om de hoek' van het canvas om het helemaal netjes te maken.


Als finishing touch teken je een hartje aan de streep waarbij je dat het mooist vind staan. Je kunt ook een letter of een ander figuurtje kiezen, natuurlijk. Het kan ook leuk zijn om een of een paar vakjes in te kleuren met kleuren uit je interieur! Zo maak je een doek helemaal van jezelf.

Eindresultaat:


Ph. by me.

1 opmerking :