MinkeMaria blog-office!

Eindelijk is het dan zover; mijn hobbykamertje is helemaal klaar! Alles is naar wens, de laatste puntjes zijn op de i gezet en ik ben echt heel gelukkig met het eindresultaat. Er zijn nog een paar kleine dingetjes die nog moeten gebeuren, maar dat zijn vooral nog accessoires en er moet nog een mooie lamp komen te hangen.

Het is heerlijk om een plekje te hebben waar ik gewoon naar hartelust kan rommelen en waar ik alles bij elkaar heb. Mijn oude bureau was daar gewoon echt veel te klein voor en dan moest ik steeds met mijn spullen naar de woonkamer. Super vervelend. Maar goed, dat is nu dus verleden tijd! En ik zal jullie de foto's van mijn kamertje laten zien.















Zoals je op de foto's ziet heb ik 1 kant van de kamer tot mijn beschikking, mijn vriend heeft de andere kant ingepikt, daardoor had ik eerst niet zoveel ruimte. Door een grote kast weg te doen en er een Expedit Kallax voor in de plaats te nemen, kon ik een bureaublad (het is eigenlijk een keukenblad) van 2,5 meter kwijt! I'm so happy!

Vinden jullie het ook mooi geworden?

Ph. by me.

7 opmerkingen :