New month - The September Issue

September is het begin van het nieuwe modeseizoen, dat betekend nieuwe collecties in de winkels, maar ook de nieuwe September Issues liggen weer in de schappen, heerlijk al die nieuwe inspiratie! Wishlists maken, kijken wat ik zelf kan gaan maken en wat ik wil kopen, wat wil ik gister al hebben en wat kan wachten tot het wat kouder is? Ja, dat alles maakt het eigenlijk wel heel erg goed dat de dagen straks weer korter worden, dat de temperaturen weer (wat) gaan zakken en dat de vakantie achter ons ligt. Op naar kerst!



Op mijn blog zal ik deze maand ook veel aandacht besteden aan de nieuwe trends en collecties, want uiteindelijk is dat toch de basis van deze site! Maar ik zal niet perse alles altijd in dat teken laten staan, ik ga ook nog steeds kijken naar leuke interieur trends, mijn hobbykamer is EIN-DE-LIJK af dus daar zullen jullie een blik op krijgen en ik heb ook lekker gekookt.



Met de nieuwe lay-out heb ik ook echt nieuwe blog energie gekregen, niet dat ik die kwijt was, maar ik heb zoveel ideeen die ik gewoon maar niet gepland krijg omdat het gewoon teveel ideeen zijn. Dat voelt heel fijn, want sommige dingen kan ik doorschuiven naar oktober, november of misschien wel verder, andere dingen zijn niet altijd even haalbaar en daar heb ik dan reserve ideeen voor. Dat werkt fijn, zeker omdat ik nu (hopelijk maar voor een korte periode) full time blogger ben. Maar die tijd zal ik wel goed kunnen benutten om flink vooruit te werken zodat jullie de rest van het jaar geweldige artikelen te zien krijgen!

Ph. by me.

1 opmerking :

  1. ik kocht vroeger ook regelmatig van die boekjes, maar nu vind ik het toch echt wel geldverspilling : ik koop voor dat bedrag liever een echt boek. want ze kosten bestw el vel en ik doe er niet veel mee buiten 1 keertje in bladeren.
    Maar dat ben ik hé, en iedereen is anders : veel leesplezier gewenst dus !

    BeantwoordenVerwijderen