Nieuw: Flow Weekly

Vanaf het eerste nummer van Flow magazine was ik 'hooked' om het zo te zeggen, ik was op dat moment echt even klaar met magazines als Cosmo en Glamour waar het over oppervlakkige dingen ging, naast de mode dan maar daarvoor las ik Elle wel. Ik was helemaal in touch met mijn creatieve zelf en Flow hielp daarbij, maar ik ging samenwonen en full time werken en de ongelezen Flows stapelden zich op. Dus al een tijdje had ik geen abonnement meer en alleen heel soms, als ik weet dat ik echt tijd heb om te lezen, dan koop ik er een. Ik mis het niet echt, maar wat ik WEL echt mis zijn de leuke extraatjes die er altijd bij zitten. Schriftjes waar je allerhande 'shit' in kon schrijven, vriendenboekjes en zo. Daar is nu een oplossing voor gekomen; Flow Weekly, een wekelijks schriftje wat 99 cent kost en waar je naast een soort agenda, To Do lists en lege pagina's ook nog andere invullijstjes en zo terug vindt.



Ik besloot meteen een abonnement te nemen, waar je per maand 4,99 betaald voor om de Flow Weekly elke keer op je deurmat te mogen ontvangen. Een klein kadootje voor mezelf, omdat ik vind dat ik dat echt wel verdien. En omdat dit dus ook een soort agenda is, gaat het ook nog eens gewoon gebruikt worden. Dat is helemaal mooi.



Ik heb nu 1 editie binnen gekregen en sinds zaterdag in gebruik en ik vind het heel erg fijn, want normaal ben ik mijn boekjes sowieso echt mega snel beu en op deze manier kan ik elke week opnieuw beginnen met netjes werken en To Do lijsten maken, ik kan er mijn boodschappen in schrijven, om zo volgens een budget te gaan shoppen. En de lay-out maakt gewoon dat je er vrolijk van wordt en dat is ook heel fijn!



Ben je net zo enthousiast geworden als ik? Ga dan hier heen voor een abonnement, je krijgt nu de eerste maand gratis, hoe leuk is dat!

Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Heb het juist gekocht en vind het een geweldig boekje dat ik zeker ga gebruiken. Go with the flow :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook de flow weekly.... weet alleen nog niet zo goed HOE ik het moet gaan gebruiken.... De boekjes stapelen zich weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen