Sunshine Blogger Award!

Ik kreeg voor het weekend ineens een heel leuk berichtje van Daniëlle van Dewdroptear, ze nomineerde me voor de Sunshine Blogger Award! Nou, ik voel me vereerd moet ik zeggen! Ik weet nog dat ik er wel eens een kreeg op mijn oude blog, het was toen super hip om ze uit te delen, maar ik dacht eigenlijk dat het een beetje was overgenomen door tags.




Met het krijgen (en accepteren) van de award zeg je toe mee te doen aan een aantal regels:
  1. Display the award logo (Done!)
  2. Show your appreciation to the blogger that nominated you by acknowledging them in your blog
  3. Share 7 random facts about yourself
  4. Nominate 15 bloggers that you admire and share the award linking them in your blog
  5. Contact those 15 chosen bloggers and let them know they have been nominated
Show your appreciation to the blogger that nominated you by acknowledging them in your blog Nou, lieve Daniëlle bij deze; heel erg bedankt voor de nominatie! Ik voel me vereerd en het heeft misschien even geduurd voor ik er een artikel aan besteedde maar ik had wat andere dingen eerder in de planning staan. Dus vandaar.

Share 7 random facts about yourself
  1. Ik haaaaat het huishouden.
  2. Mijn lievelingskleur is blauw.
  3. Ik ga zo naar de Primark, yay!
  4. En misschien een frappe drinken bij de McDrek.
  5. Ik noem McDonalds altijd McDrek.
  6. Drops of Jupiter was heel lang mijn favoriete nummer EVER, maar sinds alle andere miskleunen van nummers door Train durf ik daar niet meer voor uit te komen.
  7. Ik heb een hekel aan dit soort 'tussen' weer, 18 graden en geen zon. Dat je niet weet wat je aan moet doen, terwijl ik nog gewoon zomerjurkjes aan wil!
Nominate 15 bloggers that you admire and share the award linking them in your blog
Net zoals ieder ander vind ik 15 bloggers ook wat veel, dus ik nomineer alleen de mensen aan wie ik op dit moment denk: Ik zal hen (zoals in stap 5 staat) snel een berichtje sturen. Verder mag iedereen denkt dat hij/zij deze award verdient hem aannemen en op zijn/haar blog zetten, natuurlijk! Nogmaals; dankjewel! Ph. by me.

2 opmerkingen :

  1. Dankjewel! Mijn laptop was gecrashed en sinds vandaag ben ik weer zonder al te veel problemen online (al moet ik nog van alles installeren enzo) dus dit had ik even gemist. Ik laat de award aan me voorbijgaan, er is ondertussen al zo veel tijd verstreken, maar ik ben er erg blij mee dat je vindt dat ik deze verdien!

    BeantwoordenVerwijderen