DIY: Oorbellen met ringetjes

Vandaag weer een oorbellen DIY, ik was aan het rondneuzen in mijn opgeslagen inspiratie en kwam de oorbellen van ASOS tegen waarop deze geïnspireerd zijn en besloot om deze DIY, eindelijk, maar eens te maken. Het is wederom een DIY uit mijn voorraad gemaakt en ik heb dus geen idee meer waar ik alles vandaan heb en wat het allemaal heeft gekost, maar ik doe een gok.



Prijs: 2 euro
Tijd: 5 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥ (Het is dat ik geen half hartje kan zetten..)


Oorhangers - 2 stukjes ketting van ongeveer 15 cm - jumpringetjes - zilveren ringetjes.


Op zich is dit een hele leuke DIY om te maken van stukjes ketting die overblijven van andere projecten, je hebt ergens tussen de 10 en de 15 cm nodig om een beetje een fatsoenlijke oorbellen te krijgen en dat zijn net altijd de stukjes die je normaal altijd weggooit. Voor deze oorbellen rijg je er 3 ringetjes aan.


Maak dan de uiteindjes van de ketting aan elkaar vast met een jumpringetje en rijg aan hetzelfde ringetje ook je oorhangertje. Knijp dan het jumpringetje dicht en je oorbel is al klaar. Dit kan ECHT elke sukkel maken, dus misschien eens leuk om mee te beginnen als je eigenlijk niet zo crea bent maar wel zou willen zijn.

Eindresultaat:






Stiekem denk ik dat ik deze oorbellen best veel ga dragen, want ik voel ze bijna niet zitten en ik vind ze erg leuk en eigenlijk is dat wel heel goed, want de meeste van mijn DIY's draag ik nooit meer! Dragen jullie wel eens zelfgemaakte sieraden? Maak je ook vaak nieuwe dingen voor jezelf, of doe je ze liever cadeau aan vriendinnen of je moeder?
Als je meer van deze (eenvoudige of ingewikkeldere) DIY's wil zien volg me dan op een van onderstaande social media kanalen zodat je kan zien wanneer ik een update heb geplaatst, maar sowieso heb ik elke vrijdag een DIY voor je in mode sfeer, op andere dagen heb ik ook wel eens leuke DIY's met andere thema's. Hopelijk tot snel!

Ph. by me.

3 opmerkingen :