New Month - Oktober

Aan het begin van deze maand wil ik het hebben over een eigenaardigheidje van me. Het lijkt een raar fenomeen, maar zo gauw ik in bed lig word ik creatief. Mijn hersenen verzinnen ideeën voor blogposts, DIY's, recepten en regelmatig zet ik voor ik eindelijk in slaap val nog een hele jurk in elkaar (in mijn hoofd dan.)



Dit is niet iets van de laatste jaren, nee toen ik nog thuis woonde (en alleen sliep) ging ik ook altijd nog even 'aan de knutsel' voor ik ging slapen, zeg maar waar normale mensen een boek zouden lezen, ging ik knutselen. Als klein kind had ik ook een plank waarmee ik op bed nog wat kon doen en als ik dan wakker gemaakt moest worden, dan lag mijn hele kamer overhoop. Natuurlijk wel 'schone' dingen, zeker als jong volwassene waren het vaak kralen die ik nog ging rijgen, of zo.



En nu ik dit schrijf is het 6 over 12, ik lig in bed, mijn vriend ligt naast me te knorren en mijn hoofd verzint een artikel voor op mijn blog. Raar wezen dat ik ben. Er is 1 oplossing, 1 ding waardoor ik meteen slaap als ik mijn bed zie, maar elke avond zat naar bed gaan is dan weer niet echt goed voor mijn gezondheid. Dus blijf ik maar malen en bedenken, want mijn vriend zal een plank niet dulden. En niet getreurd, de beste ideeën schrijf ik altijd op!

Tot volgende maand!

Foto's komen uit mijn fotoboeken en zijn gemaakt door familie, vrienden en ander gespuis :p

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen