5 reasons why I smile -tag

Ik kreeg een berichtje van Kloffies van kloffies.wordpress.com dat ze mij had getagt in de '5 reasons why I smile'-tag en aangezien ik tags altijd wel heel leuk vind besloot ik er aan mee te doen! Sowieso vind ik het altijd een eer als iemand anders mijn blog leuk genoeg vind om te taggen. Het is wel een extra artikel omdat ik het nu eenmaal zo zie; een extraatje.


Aan de tag hangen wat spelregels die ik even met jullie zal delen:

– Tag 5 andere bloggers om deze tag te doen.
– Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
– Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent.
– Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
– Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jouw artikel. (Ik maakte er zelf een, maar je kunt deze wel gebruiken.)

Ik heb dus al aangegeven wie mij heeft getikt, de spelregels geplaatst, ik zal zelf geen mensen taggen want ik vind dat iedereen die wil deze tag gewoon over mag nemen. Wel zou ik graag van Heidi van heidies.blogspot.nl en Lonneke van Lonneke's wereld weten wat de dingen zijn die hen doen glimlachen. Nu verder met de reden waarom ik dit artikel schrijf; de 5 redenen voor een glimlach op mijn gezicht.



1. Mijn lieve vriend, Joseph.
Als ik met iemand kan lachen dan is het mijn vriend wel, we hebben dezelfde soort humor en we kunnen soms echt dubbel liggen over de meest domme dingen. Nu zeg ik wel soms, maar eigenlijk is het bijna wel dagelijks en de dagen dat ik niet samen met hem dubbel lig verschijnt er wel een glimlach op mijn gezicht omdat er een herinnering in mijn hoofd 'plopt'.

2. Een opgeruimd huis.
Ik ben niet zo'n huisvrouw, maar als ik dan eens besluit om wel de huisvrouw uit te hangen en echt flink alles te boenen en te soppen, dan kan ik echt gelukkig worden van het eindresultaat. Die vieze werkkleren uit, in de douche en daarna in mijn pyjama op de bank.



3. Mijn blog.
Ik ben nooit iemand geweest met ambities of wensen voor een carriere, maar wat zou ik graag zien dat mijn blog toch echt 'iets' wordt. Ik krijg een glimlach van elke comment, elke bezoeker en elke nieuwe volger. Ik word enorm gelukkig van een volle planning en het verzinnen van artikelen en een avond gewoon inplannen om maar te schrijven, zoals vanavond, maakt dat ik mij echt heel nuttig voel. Ik verdien geen cent met mijn blog en dat maakt me niet eens echt heel veel uit, zo lang ik jullie maar terug laat komen en beter nog; zolang ik jullie maar laat lachen.

4. Plannen en lijstjes.
Ik ben altijd een ramp geweest met plannen, op school moest ik er regelmatig maken en realisme inschatten vond ik vooral altijd extreem moeilijk. Nu nog schat ik het wel eens verkeerd in, maar vaak genoeg geef ik mezelf ook gewoon genoeg tijd om dingen klaar te krijgen. Het helpt gewoon enorm om stiekem iets op je to do list te zetten wat al af is, vals spelen oke, maar vals spelen moet gewoon in dit leven om een glimlach te behouden!



5. Dat december er weer aan komt..
De winkels vullen zich weer met kerstartikelen, de pepernoten liggen in de supermarkt en de dagen worden korter. Heerlijk, zeker omdat het weer nog gewoon HEERLIJK is! Ik zie mensen in warme jassen buiten, maar met 20 graden weet ik gewoon dat het meer is omdat 'het de tijd van het jaar is' dan omdat ze het echt koud hebben.

Zo dat waren mijn '5 reasons why I smile', een extra artikel op deze zaterdagmiddag. Laat me in je comments weten wat de reden is geweest dat JIJ vandaag hebt gelachen. En volg me ook zeker op onderstaande social media!

Ph. by me.

4 opmerkingen :

  1. Nummer 5 herken ik zeker! En vol verwachting klopt mijn hart voor jou december DIY's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk dat je hem hebt ingevuld! Leuk om te lezen en leuke foto's heb je erbij geplaatst. :)

    BeantwoordenVerwijderen