Apps: Swipe & Shop

Gisteren kreeg ik een berichtje in mijn mailbox met daarin een persbericht voor een nieuwe app. Nu moet ik heel eerlijk toegeven dat ik eigenlijk niet zo'n app-ert ben, ja de social media apps gebruik ik en hier en daar een spelletje, maar als ik zie wat anderen allemaal voor apps gebruiken dan gaat mijn hoofd tollen! Toch werd met de uitleg van deze app meteen mijn interesse gewekt; een Tinder-achtige app om mee te shoppen. Wat? Dat moest ik meteen downloaden en uitproberen.



Ik heb een hele korte tijd ook Tinder gehad, vond het wel leuk; jongens keuren door gewoon een beetje 'te vegen' maar ja ik ben al voorzien van een man dus daarvoor hoefde ik het niet te doen. En eerlijk gezegd waren het ook vooral losers die er op zaten. Maar nu is er dus een soort gelijke app die mij veel meer aanspreekt, want hoewel je aan 1 man meer dan genoeg hebt, kun je schoenen, tassen en kleding NOOIT genoeg hebben en daarom vind ik deze shop app zo leuk!

Op de app komen kledingstukken uit verschillende webshops voorbij (o.a. ASOS, Nelly en Mango) met de prijs rechts in de hoek. Tik je op het plaatje dan krijg je te zien van welke webshop het af komt, wat de verzendkosten zijn, hoe lang de levertijd is en hoe je kunt betalen op de website. Ook kun je meteen een item kopen of delen. Als je alleen maar aan het 'windowshoppen' bent kun je items die je heel leuk vind opslaan op de manier zoals het ook bij Tinder gaat; je swiped naar rechts en het item staat op je wishlist. Swipe je naar links dan krijg je gewoon het volgende item.



En nu komt misschien nog wel het meest geniale aan de app; stel een item dat je hebt geliked komt in de aanbieding; dan krijg je daar een melding van en kun je hem voor minder kopen! Ja ik moet zeggen dat ik echt helemaal enthousiast ben over deze app, lekker tijdverspilling tijdverdrijf als je ergens moet wachten of in het openbaar vervoer en vooral ook een stuk minder awkward in bepaalde situaties.

De Swipe & Shop app is gratis te downloaden in de App Store of in de Google Playstore.



Wat vind jij ervan? Lijkt je het een leuke app, of ga je toch liever alle verschillende webwinkels af? Zoals ik al zei heb ik niet zoveel apps die ik gebruik, maar zouden jullie het leuk vinden om een keer 'in' mijn telefoon te kijken wat ik dan wel gebruik? Laat het me weten in de comments en vergeet me niet te volgen op onderstaande social media als je op de hoogte wil blijven van mijn laatste updates!

Ph. by me.

2 opmerkingen :