Ebay shoplog

Ik heb niet vaak shoplogs, maar ik vond het nu wel een keertje waard om te laten zien wat ik zoal gekocht had op eBay, want dat is natuurlijk wel echt mijn favoriete website voor onnozele dingen. Maar post-its, washi tape en bladwijzers zijn geen onnozele dingen, nee deze zijn broodnodig om een goede planning er op na te houden (en dat het er ook nog een beetje gezellig uit ziet.)



Ik ga alles laten zien en zal er bij zetten hoe duur het was en waar ik het heb besteld. Ik moet zeggen dat het meeste echt wel heel snel binnen in gekomen, ik had dit artikel ruim gepland maar kon hem toch voor mijn gevoel 'snel' schrijven.


US $1.77 bij zysysy2012
Toen ik dit pakketje binnen kreeg en open maakte verscheen er meteen een glimlach op mijn gezicht, meestal zijn eBay dingen heel saai verpakt en zo, maar deze stickers zaten alleen al in zo'n schattige verpakking! En dan de masking tape/stickers zelf. Ik durf ze alleen niet te gebruiken...


US $0.99 bij ginger*jujusmile10
Om fatsoenlijk te kunnen plannen besloot ik wat leuke post-it notitieblokjes te bestellen. Zijn ze niet enorm schattig? De donut post-its kan ik gebruiken als een soort 'bladwijzer'.


US $3.81 bij zysysy2012
Dit is smalle masking tape, iets wat ik aan de plaatjes niet afzag maar waar ik achteraf heel blij mee ben. Tien rolletjes voor nog geen 4 dollar, dat is echt enorm goedkoop en dat vind ik er ook heerlijk aan. Hij plakt goed, wat ook belangrijk is, maar is ook goed te verwijderen en op een andere plek te plakken. Iets wat ik in mijn agenda bijvoorbeeld wel handig vind.


US $0.93 bij zysysy2012
Dit soort hoekjes zijn lekker ouderwets, helaas was de helft al los geraakt van het stickervel dus als ik ze nog eens wil gebruiken zal ik ze opnieuw moeten lijmen, maar dat is zo'n ramp niet.


US $0.88 bij ginger*jujusmile10
Dit was eigenlijk de aanleiding tot mijn eBay-haul want deze kocht ik als eerste waarna ik in een wereld met geweldige items kwam.


US $1.03 bij whisperwhisler
Deze stickers zijn bedoeld om polaroid kaders te maken om foto's super leuk, maar ik kan er ook met een stans apparaatje kleine figuurtjes uit maken en deze als stickers gebruiken. Ik heb er nog geen echt doel voor gevonden, maar ik wil een agenda gaan maken voor 2015 (als DIY artikel voor jullie natuurlijk) en daar zou het goed van pas kunnen komen!


US $2.98 bij eddiestore2008
Ik wil nog wel eens snoepjes of chips eten bij het computeren en dat heeft nog wel eens geleid tot vieze toetsen en zelfs vuil onder de toetsen van mijn toetsenbord. Iets wat deze cover zal moeten voorkomen. Alleen de paar knoppen bij de enter knop kloppen bij mijn toetsen niet, maar ik ben daar nu aan gewent en dat geeft helemaal niet meer.


US $3.13 bij 2011godseller
Stiekem heb ik deze gekocht voor een kerst DIY maar ik wilde het al vast met jullie delen, want eigenlijk zijn dit koekjes stempels. Super leuk om je eigen naam in een koekje te kunnen stempelen toch?


US $1.49 bij LOVEIS
Als laatste kocht ik ook nog een paar losse rolletjes masking tape. Ik heb echt een serieus masking tape probleem, haha, maar het is zo schattig, leuk en bovenal ook handig! Daarom kocht ik deze leuke kleuren, want anderhalve dollar is nog steeds heel erg goedkoop voor washi/ maskingtape.

Ben jij ook zo'n fan van eBay? Of vooral van notitieboekjes en zo? Heb je nog leuke tips voor dingen die ik kan vinden op eBay laat het dan vooral weten want ik ben altijd in voor tips! Wil je vaker shoplogs zien volg me dan vooral op onderstaande social media om op te hoogte te blijven van updates op mijn blog, waar ook wel eens leuke shoplogs bij zitten!

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen