Interieur inspiratie: DIY lampen.

Al vier jaar lang hangt er op de hobbykamer een plafondlamp aan de bouwfitting. Ook nu met het opknappen van de hobbykamer is het het er nog niet van gekomen om er een nieuwe op te hangen. Misschien wel omdat alle lampen die ik mooi vind meteen 50 euro kosten en dat vind ik voor 'zo'n ruimte' een beetje veel van het goede. Daarom leek het me een leuk idee om dan maar een lamp zelf te gaan maken, want waar past een DIY nu beter dan op de hobbykamer? Maar pinterest staat vol met leuke DIY's, dus eerst maar eens even een beetje inspiratie op doen voor leuke lampen DIY's.


Bron


Bron


Bron


Bron


Bron

Het zal een project worden voor in 2015, maar ik heb echt zin om een combinatie van de eerste en tweede lamp te gaan maken. En natuurlijk zal ik dan ook het eindresultaat met jullie delen, of misschien wel het hele project als een DIY! Wat vinden jullie van de lampen? Ken je nog andere leuke lamp DIY's? Wat ik zelf altijd een beetje 'eng' vind is dat je met lampenkappen natuurlijk uit moet kijken met brandbaarheid. Wil je weten wanneer mijn volgende (lamp) artikel online komt volg me dan op een van onderstaande social media, want daarop laat ik altijd al mijn updates zien.

2 opmerkingen :

  1. Die bovenste twee zijn echt heel leuk. Als je een goede ledlamp er in doet, valt het reuze mee met de branbaarheid. Die worden niet zo heet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip, niet eens aan gedacht dat LED niet (zo) warm wordt! Alles is hier LED dus dat is goed!

      Verwijderen