New month - November

De afgelopen maand was echt een heel aparte maand wat betreft bloggen voor mij. Ik behaalde de 100 volgers op Bloglovin', mijn bezoekersaantallen gingen ineens enorm omhoog en ik schreef mijn eerste (met geld) gesponsorde artikel. Ik geloof dat de glimlach niet van mijn gezicht af te slaan is geweest en hoewel ik het bloggen in eerste instantie puur voor mezelf doe, is het wel heel gaaf om te merken dat andere mensen het ook leuk vinden.

Ooit was dat wel anders...



Toen ik deze blog begon (hij heette toen nog Online Stylebook) ging het mij vooral om dat ik gewoon mijn inspiratie wilde delen. Ik had werk, ik had geld en kon ineens 'alle' kleren kopen die ik wilde hebben en ik deed dat ook. Ik zocht plaatjes bij elkaar op internet voor wishlists, schreef over ontwerpers die ik had ontdekt en liet soms een foto van een outfit zien. Foto's waar mijn vriend het huis niet voor uit wilde en eigenlijk de bank niet voor af wilde komen, dus al snel werd mijn blog uitgelachen in het Fesjunblog topic op het Ellegirl forum. Iets wat mij heel erg raakte, maar waar ik achteraf heel blij om ben. Ik besloot namelijk geen foto's meer online te gooien waar ik niet tevreden over was, zeker niet als ik er zelf op sta. Iets waar ik me vandaag de dag nog aan vast houd, behalve dan af en toe een beetje een verkeerde belichting maar ik hoop snel een betere camera te kunnen kopen!



Ik begon al snel om DIY's te laten zien op mijn blog maar de echte ommekeer kwam ook toen deze in mijn financien ontstond; ik raakte mijn baan kwijt en daarmee ook mijn inkomen waarmee ik de H&M keer op keer mee kon plunderen. Ik had al dat geld uitgegeven aan kleding, maar was ondertussen ook flink wat aangekomen dus een seizoen later paste mij niks meer, en af te vallen wat ook goed lukte maar niet zoveel als nodig om weer in mijn garderobe te passen. Ik besloot mezelf aan te leren om te naaien en langzaamaan begon het idee te groeien om daar mijn blog om heen te bouwen. Zoals ik al wel eens vaker heb verteld is het dus vanaf mei 2013 mijn blog zoals je hem nu kent, met als kers op de taart de mooie lay-out die Naomi voor me maakte.



Nu is het aan mij om te zorgen dat het zo blijft gaan zoals het nu gaat, dat ik steeds meer lieve volgers krijg en dat zij ook iets hebben om te volgen, want ik worstel er al vanaf het begin mee om op alle beloofde tijden een artikel online te krijgen en de kwaliteit ook hoog genoeg te hebben, maar in oktober is het eindelijk gelukt! Ik vraag me alleen wel af wat jullie nu echt leuke artikelen vinden, natuurlijk zie ik welke artikelen het best bekeken worden, maar wat zou je graag willen zien als DIY, bij recepten of een ander artikel? Heb je geen eigen idee over wat je zou willen zien, volg me dan op een van onderstaande social media kanalen, dan blijf je op de hoogte van al mijn artikelen.

Tot volgende maand!

Ph. by me.

5 opmerkingen :

  1. Wauw proficiat! Je blog is prachtig en echt leuk geschreven! :)

    Heel veel liefs worldofideas

    http://worldofideasss.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je blog erg mooi. En kijk vooral naar de naaitips. En wat je gemaakt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt mooi dat je ondanks de tegenslagen toch door bent gegaan met je blog, want je had ook kunnen zeggen van ik kap ermee en het boeit mij niet meer. Het is overigens ook een les voor mij, sinds een paar weken blijft mijn blog op dezelfde lijn hangen en ik heb al eens over nagedacht om het maar te 'sluiten' aangezien het toch niet verder gaat maar door jou artikel krijg ik juist de moed om door te gaan, dank je wel voor het delen lieverd. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En gefeliciteerd met het behalen van 100 bloglovin' volgens, inmiddels al 151.

      Verwijderen
    2. Oh en vraagje, waar komt die schattig schrijft/notitieboekje vandaan?

      Verwijderen