Spam your blog!

Gisteren vertelde ik in mijn artikel al dat mijn blog de laatste maand echt een sprong heeft gemaakt in het aantal bezoekers en bloglovin' abonnees. Een van de redenen dat dit is gebeurt is ook dat ik mezelf veel meer heb 'geadverteerd' naar nieuwe lezers toe, zelden zal iemand zomaar naar een blog komen. Een van de manieren waarop ik dit heb gedaan is reageren op Spam Your Blog artikelen, maar niet alleen voor zelfpromotie zijn deze artikelen leuk. Ik vind het namelijk ook echt heel leuk om nieuwe blogs te ontdekken, dus vaak klik ik ook echt alle blogs aan die erin staan en zo ontdek ik echt de leukste blogs in de verste uithoeken van internet.



Bij deze is het dus aan jullie, want ik ben ook benieuwd wat de blogs zijn van mijn lezers! En als je zelf geen blog hebt zijn suggesties ook altijd welkom natuurlijk! Ook Youtubers en ander soortige website-houders zijn welkom, natuurlijk. Ik doe niet echt aan regels, want regels zijn saai!

Wil je op de hoogte blijven van mijn updates volg me dan op onderstaande social media kanalen.

Ph. by me.

8 opmerkingen :

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinds een aantal weken heb ik mijn eigen blog! Hierop kan je artikelen en video's vinden, ik ben er mega trots op en wil mijn blog daarom aan iedereen laten zien! Neem een kijkje en laat me weten wat jullie er van vinden!
    En als jullie toch bezig zijn volg mij dan gelijk op instagram @leeanntsiang.

    Heel veel liefs!

    www.whatswithlee.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk! Ik blog op http://www.artisticstateofmind.nl ! Elke maandag komt er een media artikel online (films, series, muziek, Social Media), vandaag een Instagram diary, ik ben echt verslaafd! (@mrseilish) Elke woensdag staat mn blog in het teken van beauty en elke vrijdag zijn de fashionista's op de goede plek! Ik zou het leuk vinden als je even langs kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief dat we mogen spammen! Ik blog dagelijks op www.bymarlayne.nl over beauty, fashion en lifestyle. Ik zou het heel leuk vinden als je even een kijkje zou willen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super leuk en lief dat we mogen spammen! Mijn blog is www.mayaraesther.nl en daar komt elke dag een artikel online en op woensdag en zaterdag komen er filmpjes online op http://www.youtube.com/mayaraesthernl
    die als aanvulling dienen voor mijn blog. Ik blog over verschillende onderwerpen maar de meeste besproken onderwerpen zijn; beauty, lifestyle, inspiratie en soms ook fashion met hier en daar nog wat persoonlijke artikelen.

    Mijn blog is op verschillende social media's te volgen en als je daar interesse in hebt kan je ze allemaal terug vinden aan de sidebar van mijn blog. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je ons de kans geeft te adverteren. Ik ben al lang blogger, maar nog maar een paar maanden echt serieus bezig. Mijn blog is: www.vandaagboek.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spammen, leuk!
    Even reclame maken voor mijn project: een jaar lang niets kopen dat niet echt nodig is, maar zoveel mogelijk zelf maken, en aandacht besteden aan echt belangrijke dingen:
    http://nachtmees.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen