DIY: Cocktailring

Met de feestdagen willen we er natuurlijk allemaal stralend uitzien en niet alleen met kerst en oud op nieuw zelf, maar ook op de kerstfeesten en nieuwjaarsborrels die daar voor en na worden gegeven. En daar horen natuurlijk ook gave sieraden bij, vandaag beginnen we met de DIY van een cocktailring, het zijn niet veel stappen en het is vrij makkelijk, maar je moet wel even goed opletten wat je doet.



Prijs: 0,75 euro p.s.
Tijd: 5 minuten, plus droogtijd van een paar dagen.
Moeilijkheidgraad: ♥


Ringen met plateau (hier) - mod podge (o.a. hobbywinkels en xenos) - glitters (action) - cocktailprikkers (action.)


Meng op een plastic zak (of een andere ondergrond die je daarna kan weggooien) 1 theelepel mod podge met een hele flinke hoeveelheid glitters. De mod podge heb ik met een lepel uit de pot geschept, maar mengen doe ik met de cocktailprikker omdat dat minder rommel geeft.


Schep met de theelepel het mengsel op het plateau van de ring en tik ermee op een harde ondergrond om de mod podge goed te laten verdelen en egaal uit te laten vloeien.


Laat de ring(en) dan een paar dagen goed drogen/ uitharden. Zorg dat de plateaus goed horizontaal liggen want tot het helemaal is uitgehard kan het mengsel een beetje gaan 'lopen'.

Eindresultaat:




Zo heb je heel makkelijk en simpel een supergave cocktailring voor op feestjes, niet alleen voor deze maand, maar ook in het nieuwe jaar. Komende maand zal ik nog veel meer leuke DIY's met jullie delen, wil je daarvan op de hoogte blijven volg me dan vooral op een van onderstaande social media en laat me in de comments weten of jij nog van plan bent om accessoires te maken voor de feestdagen.

Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Wat een leuke DIY en wat een mooie blog heb je zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit en is helemaal niet moeilijk, zo vind ik DIY's het leukst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen