DIY gift: Kaarsen

Kaarsjes zijn een leuk cadeautje en als je op zoek bent naar iets eenvoudigs is dit misschien wel een van de beste opties. Ondanks dat het echt een heel eenvoudige DIY is is het wel echt een heel persoonlijk cadeau en zal het zeker worden gewaardeerd door degene die het krijgt. Een beetje creativiteit is wel handig bij deze DIY, maar je kan natuurlijk ook precies nadoen wat ik heb gedaan, alleen dan met andere namen natuurlijk. Haha.



Prijs: 2 euro
Tijd: 10 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥


Begin met het maken van je etiquette op de computer. Ik gebruik daarvoor picmonkey.com, maar er zijn natuurlijk heel veel programma's en sites waarop goede ontwerp mogelijkheden zijn.


Print de etiquettes uit, natuurlijk zou je zelfs etiquetten kunnen maken met de hand. Leuk met washitape, stickers en stempels aan de slag gaan. Of het door je kinderen laten doen, als je die hebt.


Haal de originele stickers van de glazen af en maak ze mooi schoon met iets van glasreiniger of zo.


Knip de etiquetten uit en gebruik een lijmstift om de etiquetten op het glas te plakken.

Einsresultaat:




Pak de kaars of kaarsen in mooi folie en mooie strikken en het is echt een heel feestelijk pakje voor onder de boom. Hou je een beetje van (geur)kaarsen? Of geef je liever cadeautjes weg? ;) Komende weken zullen er nog veel meer leuke DIY cadeautjes voorbij komen, dus als je dit niet wil missen volg me dan op social media want daarop komen al mijn updates langs!

Ph. by me.

2 opmerkingen :

  1. Altijd leuk om zelf iets in elkaar te knutselen. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op kaarsen! Binnenkort eens uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen