New month: December - feestmaand

Het is december, de laatste maand van het jaar is aangebroken. Sinterklaas is in het land (als ik dit schrijf weet ik nog niet met wat voor Pieten) en kerst komt er alweer aan. Het is tijd om terug te kijken op het afgelopen jaar, vooruit te kijken op het volgende jaar en vooral ook te vieren. En omdat december voor mij toch wel een speciaal plekje in mijn hart heeft, wil ik er echt een mooie maand van maken. Vorig jaar probeerde ik het al een beetje, maar toen had ik het vooruit werken nog niet zo onder de knie, maar dit jaar kan ik echt oprecht zeggen dat het een 'elke-dag-een-artikel-maand' is!



Wat dat betekend is dat er dus, zoals de naam al zegt, elke dag een artikel online komt. Dit is net als normaal om 15.00, dat zijn dus in totaal 9 artikelen meer als ik normaal online zou zetten. Het wordt een hele creatieve maand want op woensdag, donderdag en vrijdag zal ik DIY's laten zien. Op woensdag zijn het de 'gewone' DIY's zoals ik ze altijd op vrijdag heb, maar dan feestelijker. Op donderdag zijn het kadootjes die we gaan DIY'en en op vrijdag gaan we dingen maken als kerstkaarten en laat ik zien hoe je gaaf kadootjes in pakt. Maandag is de interieur dag en ook deze zal niet geheel zonder DIY's de maand door komen en ook dinsdag is met de rubriek Minke Maria Kookt niet geheel zonder creativiteit. Op zaterdag is het een beetje een allegaartje van dingen die ik nog met jullie wil delen en op zondag kijk ik terug op het afgelopen jaar.



Ik heb echt zin in de december maand, al een flinke tijd ben ik leuke DIY's voor jullie aan het verzinnen en ook aan mijn eigen decoraties, want ik wil dit jaar eens echt een GAVE boom waar ik echt helemaal blij mee ben. Tuincentrum style, alleen iets minder kitsch, haha. Jullie zullen daarvan dus ook genoeg te zien krijgen denk ik. Ook natuurlijk al het lekkere eten wat weer in de winkels komt, de lekkere recepten in de verschillende tijdschriften die door de winkels worden uitgegeven en de kerstprogramma's en films op tv. Met natuurlijk als klap op de vuurpijl; All you need is love.



Ik begon al te genieten bij de kerstshow van het tuincentrum, waar ik begin november al heen ging (en de foto's uit dit artikel maakte) en zal echt met volle teugen van deze maand genieten, er zijn genoeg mensen die een hekel hebben aan december. Al die verplichtingen, maar laat die eens los en doe gewoon wat je WIL, al is dat met een pizza op de bank. Ik ben graag samen met mijn (schoon)familie en natuurlijk vrienden met oud en nieuw, dus het voelt niet als verplichting, maar voor degene die dat wel zo voelen; breek los van tradities en maak er de mooiste december van die je in jaren hebt gehad! Laat me ook vooral weten hoe jij het liefst kerst viert/ zou vieren. En volg me op social media om op de hoogte te blijven van de updates die deze maand dus elke dag komen!

Ph. by me.

5 opmerkingen :

  1. Ik hou er van om kerst te vieren met familie, vind ik altijd fijn! Leuke foto's, krijg al helemaal zin in de feesten ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. December is bijna mijn favoriete maand, alleen een beetje te koud... Ik kijk uit naar al je DIY's! Ik neem aan dat er toch ook nog wel een blog met wat inspiratie voor de kerst outfit komt? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook van december... Lekker kneuterig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's, ik heb helemaal zin in de december maand, wij blijven dit jaar vooral even lekker samen thuis, mogelijk komen er nog wat mensen op bezoek ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ben fan van allerlei kerst-DIY's dus ga het zeker in de gaten houden :-) Mijn oma is met kerst jarig, dus dan gaan we elk jaar met de familie samen eten. Onwijs gezellig natuurlijk! En voor de rest vooral lekker thuis, op de bank met een dekentje en een warme mok chocolademelk, kerstfilms kijken.

    BeantwoordenVerwijderen