Secret Santa 2014

Ik ben de laatste dagen een beetje mijn 'mojo' kwijt, 31 artikelen in december bleek toch nog steeds een beetje te hoog gegrepen voor me. Zeker omdat daarvan echt wel 20 artikelen een DIY zouden moeten zijn, maar ik ga toch proberen de rest van december netjes af te maken en nu gewoon weer fris te beginnen met leuke artikelen, ik had immers genoeg ideeen en was ook echt al een heel eind vooruit gepland. Misschien dat 31 in 2015 wel lukt... Maar vandaag laat ik eerst mijn Secret Santa pakketjes zien, want ik was zowel blij met wat ik kreeg als wat ik verstuurde.



Dit jaar deed ik voor de tweede keer mee met een Secret Santa. Voor degene die niet weten wat dat is; het lijkt een beetje op surprises voor Sinterklaas. Je trekt lootjes en je zorgt dat je voor je lootje een leuk pakketje maakt. Wij doen er dan ook een gedicht bij, maar een knutselwerk zoals voor Sinterklaas is niet nodig. Het budget is 10 tot 12,50 euro en de lol begint al in oktober, met het maken van de collages om zo je Santa te inspireren met jouw stijl en wish lists. Ik had dit jaar twee kanten op geluk; degene die mijn lootje had gekregen heeft een heel eind dezelfde stijl, maar ik had zelf ook een lootje waarvan de stijl heel erg aan sloot bij de mijne.

Cadeautjes voor mijn lootje
Zoals ik al zei waren mijn lootje en ik een 'match made in heaven', veel van de dingen die ik al vantevoren als idee had kon ik daadwerkelijk gebruiken (bijvoorbeeld de woonketting, waarvan jullie in januari de DIY krijgen) en de andere dingen waren recht in mijn straatje.
Het idee om de verpakkingsdoos als boek te 'vermommen' kreeg ik pas dagen voor ik het pakje verstuurde, als je de kaft open deed was er een eerste pagina van het boek te zien, hierop stond het gedicht dat ik voor mijn Santa maakte. Door mijn enthousiasme bleek ik achteraf wel iets boven het budget te zitten, maar gelukkig kon ik goedkoop verzenden waardoor dit ook werd rechtgetrokken. Mijn lootje was geloof ik goed tevreden, dus ik ben daar in ieder geval al blij mee.







Cadeautjes van mijn Santa
Mijn eigen doos kwam gewoon al op 13 december binnen, terwijl de deadline op 15 december lag. Wow wat snel! En toen ik begon uit te pakken was het echt een hoop wat er in de doos zat en allemaal zo mooi ingepakt! Ik kreeg een prachtig gedicht (wat ik pas na het uitpakken mocht lezen) en in het pakket zaten echt zo'n perfecte dingen! Met als klap op de vuurpijl een armbandje met mijn naam in morse, die ik sindsdien niet meer heb afgedaan en een schaaltje in uilenvorm. Toen mijn Santa vertelde dat deze uit haar eigen kast komt, ze er twee had en de bakjes geweldig vond, maar dacht dat ik een goede 'adoptie-moeder' zou zijn voor 1 ervan, schoot ik helemaal vol. Wat een heerlijk iets om te horen en een opsteker die ik echt kon gebruiken.








Zoals je ziet was ik dus twee kanten op erg gelukkig. Volgend jaar doe ik zeker weer mee, als het weer georganiseerd wordt, that is. Ik was er iets drukker mee dan met mijn blog, dus ja. Maar komende dagen zal ik mijn best doen om te zorgen dat de laatste 10 dagen van december nog prachtige artikelen online komen, wil je deze niet missen? Volg me dan op onderstaande social media.

Ph. by me.

4 opmerkingen :

  1. Aaah zo leuk! Elk jaar weer een feest die Secret Santa :) Als niemand het volgend jaar wil organiseren, doe ik het ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow, ik heb iets geloof ik helemaal gemist! Secret Santa? Wat tof!! En wat heb jij een leuke spulletjes gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen