Washi tape stash

Wanneer ik voor het eerst in 'aanraking' kwam met washi tape weet ik niet meer, maar dat het liefde op het eerste gezicht was wel. Ik had al best wel veel plakband met printjes, maar dat gebruikte ik nooit. Washi tape daarentegen gebruik ik vanaf het begin met grote regelmaat, dat het geen sporen achterlaat op papier of een muur is gewoon heel fijn. Daarnaast zijn zelfs de meest goedkope versies bij zeeman en action zijn echt 'super cute!' En dus heb ik me met grote regelmaat niet in kunnen houden en washi tapes gekocht.



Een hobby die nu uiteindelijk is uitgegroeid tot een verzameling van meer dan 60 rolletjes, ja je leest het goed. Ik zou me eigenlijk moeten schamen, maar ik ben echt blij met mijn verzameling en gebruik ze dus ook echt veel. Momenteel is er nog een rolletje tape naar me onderweg waar een printjr van Takkie (je weet wel de hond van Jip en Janneke) op staat. Maar dan is het wel even klaar. Even.




Ondertussen hebben jullie dus al een deel van mijn geweldige voorraad voorbij zien komen, een paar heb ik er om persoonlijke redenen uitgelaten, maar verder zijn dit (geloof ik) al mijn rolletjes. Ik bewaar ze wel in een doos, maar soms wil er nog wel eens 1 verdwalen als ik er weer eens 1 buiten de hobbykamer heb gebruikt.




Komend jaar hoop ik een paar leuke DIY's met jullie te delen met washi tape. Ik heb al wel ideetjes, maar hoop ook nog echt wat meer vernieuwende DIY's te verzinnen. Of misschien wil jij nog iets speciaals zien met washi tape? Laat het horen in de comments! Wil je gewoon op de hoogte blijven van nieuwe artikelen op mijn blog? Volg me dan via onderstaande social media.

Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Even je disqus testen dan maar :) Groetjes Johan derksen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er veel! Ik neem ze vaak mee bij de action of de hema, maar vervolgens doe ik er eigenlijk nooit wat mee.. Toch maar eens doen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen