DIY: Telefoonhoesje

Ik was helemaal weg van de Flow weekly, maar zoals ik in mijn planning artikel al zei; toen de schriftjes maar op bleven stapelen werd ik er een beetje gek van. Ja het was een super manier van plannen, maar ik heb mijn abonnement toch maar opgezegd. Maar goed daar gaat dit niet over, ik wilde namelijk de Flow schriftjes niet zomaar bij het oud vuil gooien en aangezien er zoveel leuke patroontjes in gebruikt worden zou het ideaal zijn als een leuk hoesje voor mijn telefoon en dus besloot ik dat er mee te doen; leuke hoesjes maken. Dit kan je ook doen met leuk inpakpapier, scrapbookpapier of pagina's uit elk ander tijdschrift; als het maar zo dun is als papier of karton.



Prijs: Gemaakt van 'afval' dus gratis
Tijd: 5 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥


Benodigdheden: papier met print - pen - schaar - transparant telefoonhoesje


Gebruik je telefoon om op de achterkant van het papier dat je wil gebruiken de vorm te tekenen die je telefoon heeft zodat het straks precies past.


Knip dit uit en knip steeds een heel klein beetje bij tot het goed in het telefoonhoesje zou passen.


Knip het hoekje waar de camera zit netjes weg.


Leg je papiertje op je telefoon en doe het hoesje erover heen en dan is het klaar. Zo makkelijk kan het dus zijn, maar ook super schattig toch? Heb er al zoveel opmerkingen/ complimenten over gehad dus weet zeker dat het echt wel heel geslaagd is, hahaha.

Eindresultaat:




Maak het in plaats van van papier het inleg velletje van stof, bijpassend bij bepaalde kleding en je hebt een matching hoesje bij je outfit! Sowieso kun je ook met de papiertjes makkelijk matchen met je outfit, natuurlijk en het is ook belangrijk dat je telefoon te beschermen anders krijg je net als bij mij een 'mooie' crackle look op je telefoon en die is behoorlijk permanent. Welke print zou jij graag op je telefoon(hoesje) zien?

Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Wat een onwijs leuk idee! Jammer dat ze geen doorzichtige covers voor de Samsung S4 hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben meteen even gaan kijken en op eBay staan ze gewoon, voor nog geen 2 euro! http://www.ebay.com/itm/Ultra-Thin-0-3mm-Clear-Soft-TPU-Gel-Cell-Case-Cover-For-Samsung-Galaxy-Phones-/221647401689?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item339b36f2d9

    BeantwoordenVerwijderen
  3. artcookreadrepeat7 februari 2015 om 16:01

    Leuk ideetje! :)

    BeantwoordenVerwijderen