DIY: kralenchoker

Toen ik voor deze DIY een bestelling plaatste bij Beadmixer.nl kocht ik meer kralen dan ik uiteindelijk nodig had voor mijn DIY, dus besloot ik meerdere DIY's te maken en dit is daar deel 2 van. Wat een prachtige kralen zijn die olieglans kralen toch! Natuurlijk heb ik ze zelf uitgezocht, maar dan nog; toen ik ze echt in mijn handen had zag ik pas hoe mooi ze echt zijn. Na een beetje spelen met andere kralen kwam er deze ketting uit en ik vind hem echt prachtig geworden.



Prijs: 5 euro
Tijd: 15 minuten
Moeilijkheidgraad: ♥


Olieglans kralen (hier) - zwarte glaskraal 10mm en 12mm (uit mijn eigen stash, maar hier staan genoeg alternatieven) - rose gouden kralen (hier) - Slotje (hier) - kalotjes (eigen voorraad) - Knijp kraaltjes (eigen voorraad) - nylondraad.


Rijg de olieglans en rose gouden kralen om en om aan het nylondraad.


Vul dan de achterkant aan met zwarte kralen tot de ketting om je nek past.


Maak de kalotjes vast.


En het slotje.

Eindresultaat:






Als jullie na mijn vorige artikel nog niet gekeken hebben op beadmixer.nl zouden jullie dat toch eens moeten doen, zo'n prachtige producten! Het is dat ik op dit moment dus nog even voor uit kan, anders zou ik nog wel een keer een hele grote bestelling kunnen plaatsen. Maar eerst nog 1 of 2 DIY's met producten uit mijn eerste bestelling. Wat zou ik nog meer kunnen maken van deze geweldige kralen...???

Ph. by me.

1 opmerking :