Ebay aanrader: Eyeliner

Ik ben geen beautyblogger en ik zal dat waarschijnlijk ook nooit worden (creatief bloggen is veel te leuk) wil ik me vandaag wel een klein beetje op dat pad begeven. Ik heb namelijk via eBay een enorm goede aankoop gedaan en dat voor minder dan 1 dollar! Het is een eyeliner, die met zijn donkere kleur en stevige punt niet onder doet aan duurdere (en naar wat ik gehoord heb zelfs hele dure) eyeliners.



Ik heb geen foto's gemaakt waarop ik de eyeliner draag, daar ben ik stiekem toch wel een beetje te amateuristisch voor en ik weet dat er heel wat kritische mensen mee kijken, dus ik doe deze review/aanrader op een wat andere manier. Hopelijk kunnen jullie er wel wat mee, maar aanwijzingen en tips zijn altijd handig en welkom!

De punt van de eyeliner is heel puntig en vrij hard, sommigen vinden dit minder prettig, maar ik vind dat juist heel fijn. De lijn wordt daardoor niet te dik en je kunt goed een mooie lijn opbouwen, zo vind deze dokter bibber het tenminste het meest fijn.



Ik heb de eyeliner wel even op mijn hand geswatched, om zo toch een beetje een beeld te kunnen geven van hoe de eyeliner eruit ziet. Zoals je ziet is hij echt heel erg mooi diep zwart. Normaal koop ik altijd de eyelinerstift van Essence of Catrice en deze is vaak vrij doorzichtig en eerder grijs dan zwart. Wel duurt het even voordat hij goed opdroogt, iets wat dan weer een beetje een minpuntje is met mijn overhangende oogleden, maar ja dan maar even een minuutje heel verbaast voor me uit staren, haha.



Al met al is het voor 85 dollarcent echt een geweldige aankoop, de dollar staat momenteel niet echt gunstig, het blijft echt enorm goedkoop natuurlijk. Hebben jullie wel eens (vaker) make-up gekocht via eBay? Was dit bevallen? Ik ben wel benieuwd welke tips mijn lezers hebben, dus laat het vooral weten en wil je de eyeliner zelf kopen, klik dan op deze link:



Ph. by me.

5 opmerkingen :

  1. Voor een niet-beautyblogger vind ik je review wel erg fijn om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het origineel hiervan is van Koji - Dolly Wink een Japans merk, die is ook echt heel goed. ^^ je hebt er een bruine en zwarte van en zoals je zei het kwastje is heel precies. die van Dolly Wink is iets van 10-15 euro dus wel iets duurder dan deze :p maar ik heb gevoelige ogen dus ik durf zoiets niet echt aan XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow kijk! Dat is nog eens informatie waar ik wat aan heb; ik wist namelijk niet dat het echt een 'namaak' was, dus ook nog eens iets geleerd!

      Verwijderen
  3. Jammer he dat de dollar niet meer zo gunstig staat als voorheen :)

    BeantwoordenVerwijderen