New month: Maart

Ik had voor vandaag een heel artikel geschreven, eigenlijk al voor zondag of maandag, maar ik durf het artikel (nog) niet online te zetten. Het komt zo dichtbij en kan zoveel stof op doen waaien dat ik het gewoon nog even laat. (Wel grappig als je de aard van het artikel kent, maar goed.) Daarom vandaag gewoon een kort berichtje over wat je de komende maand hier op mijn blog kan verwachten.



Het is maart, bij alle magazines komen de Mode Nummers uit met de nieuwste trends voor de lente/zomer 2015. Waar ik eerst probeerde (en jammerlijk mislukte) een New Fashion Month te houden op mijn blog zal dat deze keer 'enkel' een week zijn en wel beginnende op komende zondag. Ook het einde van de maand zal weer speciaal zijn, aangezien het 5 en 6 april pasen is wil ik daarmee ook een leuke thema week houden en deze begint dus al aan het einde van deze maand. Als je nog wensen hebt voor DIY's of recepten, schroom dan niet er om te vragen!

Naast deze thema's heb ik ook andere mooie DIY's, recepten en andere inspirerende artikelen op de planning staan en natuurlijk ga ik weer een poging doen de volledige maand vol te bloggen, iets wat me nog steeds niet gelukt is. Maar 'maart roert zijn staart' dus het zou best wel eens kunnen gaan gebeuren! Fijne maand!

Ph. by me.

2 opmerkingen :