Spam your blog

Een keer in de zoveel tijd vind ik het leuk om een 'spam your blog' op mijn blog te zetten, natuurlijk is het een lekker makkelijk artikel en geeft het dus een beetje ruimte om tijd aan andere artikelen te besteden, maar ik vind het vooral ook heel leuk om andere blogs te ontdekken en in deze online wereld is het soms echt wel moeilijk om de leukste te vinden, zeker omdat veel (vooral grote blogs) nog al op elkaar lijken en kleine blogs niet zo makkelijk te vinden zijn.

Ik zou het daarom wel leuk vinden als je in je comment niet alleen verteld waar ik en mijn andere lezers je kunnen vinden, maar ook wat juist jouw blog de moeite van het bezoeken waard maakt. Daar heb je vast al wel eens over nagedacht en ik vind het wel leuk om te lezen, haha.



Ph. by me.

8 opmerkingen :

  1. Wat leuk! Ik ben lifestyle/mama blogger. Ik ben zelf alleenstaande studerende mama en blog gewoon over alles. Alles wat ik als mama maar ook als student tegen kom. Of als gewoon jonge vrouw zijnde. http://mamaangelique.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat we mogen spammen! :)
    Ik ben joor en ik blog beetje over van alles zoals fashion beauty lifestyle en persoonlijke artikelen en over muziek...

    Https://joorloveswriting. WordPress. Com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schrijf verhalen en gedichten. Elke week. Daarnaast plog ik al meer dan een jaar elke dag. Omdat ik docent ben en verre reizen maak, is er elke dag iets moois te lezen :)

    jannekelootens.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk dat we mogen spammen!

    http://www.dailyinception.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk dat we mogen spammen!

    http://www.dailyinception.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat we mogen spannen. Ik ben Minke en blog op www.mamaminke.blogspot.nl. Ik blog over geloof, kies en een hoop liefde. Over recepten & kookboeken, journaling Bible en dingen die mij als moeder bezig houden.

    Leuk als je een kijkje komt nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd leuk, een naamgenoot! Ik zal zeker eens komen kijken!

      Verwijderen
  7. Leuk dat we mogen spannen. Ik ben Minke en blog op www.mamaminke.blogspot.nl. Ik blog over geloof, kies en een hoop liefde. Over recepten & kookboeken, journaling Bible en dingen die mij als moeder bezig houden.

    Leuk als je een kijkje komt nemen.

    BeantwoordenVerwijderen