Tag: I wish...

Ik zag deze tag bij Vera en Teske en het leek me wel weer eens leuk om een tag te doen. Natuurlijk hebben ik net als iedereen wensen, mijn grootste wens op dit moment is om snel werk te vinden, maar de wensen uit deze tag zijn een beetje meer van het kaliber wensput; vrij onrealistisch maar dat maakt het niet minder leuk om te dromen! Lees dus mee met deze tag!



Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Ik zou echt het allerliefst van bloggen mijn werk maken, ik ben echt jaloers op het leven van Cynthia, Serena, Willemijn en Martine. Helaas denk ik niet dat mijn blog niche echt geschikt is om geld mee te verdienen. Tien jaar geleden werkte ik bij Yves Rocher en ik moet heel eerlijk zeggen dat dat ook wel echt heerlijk werken was en ik zeg altijd dat ik daar ZO weer zou beginnen als ik de kans zou krijgen.

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Ik denk dat ik dan echt voor een designer tas zou gaan, gewoon een mooie Chanel 2.55 of zo. Is dat overdreven luxe genoeg? Of moet het nog overdrevener? Ik zou het namelijk wel chill vinden om een helikopter te hebben! Lekker snel naar Amsterdam of Antwerpen. Ik weet alleen niet hoe ver je kan vliegen met een helikopter, misschien is een privé-jet dan nog handiger, om me naar New York of Parijs te kunnen brengen, om mooie stoffen te kopen.

Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
Ik dacht even dat deze heel moeilijk zou zijn, maar natuurlijk is deze niet moeilijk; ik wil een dagje optrekken met de vriendengroep van Friends of met de meiden van Sex and the City! Eigenlijk denk ik dat ik met de Friends wel langer dan 1 dag op zou willen trekken, zou Joey zijn beroemde openingszin gebruiken tegen mij?



Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?
Ik ben er nog nooit geweest, maar uitgaande dat ik dan ook gewoon bagage mee kan teleporteren (zonder douanekosten, haha) dan zou ik echt voor New York kiezen. Ik kan daar lekker shoppen en vanuit New York kun je ook sneller (en misschien ook wel goedkoper) naar warmere bestemmingen vliegen.

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Ik zou wel gewoon willen kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden. Ik heb niet echt 1 favoriet ding wat betreft voedsel, maar als ik wijn en/of bier gewoon zou kunnen drinken zonder dik of misselijk te worden zou dat natuurlijk wel heel lekker zijn.



Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Ik ben zelf een heel angstig persoon, dus ik heb heel wat angsten waar ik vanaf zou willen. Angst voor het verliezen van geliefden zal wel gewoon bij het leven horen, dus daar kies ik niet voor, maar mijn vliegangst mag best minder worden. Maar mijn meest irritante angst is nog steeds mijn angst in het donker. Ik durf 's nachts niet naar de wc en alleen over straat in het donker is ook nog best stressvol. Dus die angst geef ik graag op!

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Teleporteren en dan niet naar 1 specifieke andere plek, maar gewoon overal heen kunnen teleporteren waar ik heen wil. Dit is echt iets wat ik al JAREN wil, ik heb namelijk echt een hekel aan onderweg zijn, wachten tot ik ergens ben. Natuurlijk weet ik me altijd wel te vermaken met muziek, tijdschriften en naar buiten kijken, maar als ik met een vingerknip in Amsterdam, Parijs of op de Bahama's kan zijn dan twijfel ik daar geen moment over.

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?
Mijn eerste gedachte zijn The Beatles, maar ja daar leven er nog maar 2 van en eigenlijk zou ik The Beatles niet in NU willen zien maar echt tijdens hun hoogtij jaren. Dus zeg ik maar Westlife, een stuk minder credible maar wel een band waarvan ik al sinds 1999 fan ben. Ik ben bij alle concerten in Nederland geweest, had alle singles, cd's en dvd's en uiteindelijk was ik ook te vinden in de bioscoop toen het afscheidsconcert daar in 2012 live werd uitgezonden. Als ze weer bij elkaar zouden komen voor een concert bij mij thuis zou dat echt de hemel zijn!



Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Een alpaca! Maar heel eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met huisdieren. Ik vind dieren schattig en zo, kei leuk voor anderen, maar je moet ze uitlaten of hun hok schoonmaken en je moet altijd rekening met ze houden. En anders dan bij kinderen, blijft dat zo tot ze dood gaan en daar heb ik niet zo'n zin in, heb het momenteel al zwaar genoeg om mezelf te onderhouden. Haha.

Dat was de laatste vraag uit deze tag, ik vond hem erg leuk om in te vullen en als jullie hem ook op jullie blog willen zetten moet je dat vooral doen, daarnaast zijn tips voor leuke tags ook altijd welkom. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie grootste wens is, dus laat me dat vooral weten in de comments!

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen