Secret Bunny 2015

Omdat Secret Santa afgelopen jaar zo leuk was geweest besloot ik te kijken of er animo was voor een paas-editie, nou en die was er! Dus organiseerde ik deze editie, die de toepasselijke naam 'Secret Bunny' kreeg. De regels zouden precies hetzelfde zijn als voor kerst, alleen zou het budget kleiner zijn en het niet om pakketjes maar brievenbuspost gaan. Gelukkig liep alles voorspoedig en kreeg iedereen op tijd leuke cadeautjes en ik kreeg (en verstuurde) ook een pakketje! En wat was mijn bunny creatief geweest zeg! Er was duidelijk veel tijd en aandacht ingestoken, wat ik persoonlijk wel heel belangrijk vind bij zoiets, niet iedereen is even goed met schaar en plak maar dat hoeft niet altijd een obstakel te zijn.



Als eerste zal ik het pakketje laten zien wat ik zelf heb gemaakt. Het was erg leuk om voor mijn lootje te shoppen, vooral omdat ik een aantal super leuke aanbiedingen tegen kwam die ik natuurlijk mee moest nemen. Helaas vielen de snorren en pennen niet zo erg in de smaak, maar de rest was volgens mij een schot in de roos. Ik moet zeggen dat ik het ook echt wel moeilijk vind om voor een vreemde te shoppen hoor!





Mijn pakje lag in de brievenbus toen ik terug kwam van mijn pakje op de bus doen, het was ingepakt met mooi papier, maar dat was door de post helemaal lelijk geworden. Ik kon mezelf amper bedwingen om het papier open te scheuren en toen zag ik daar al meteen een mooi knutselwerk van een konijn, zo creatief! In de begeleidende brief stond dat ik goed moest zoeken naar de paaseieren en inderdaad, mijn bunny had op alle cadeautjes een paasei geplakt, met een hint of reden voor het cadeautje. Ik bleef gewoon maar roepen hoe creatief ze was geweest, haha. Ik kreeg dus 4 prachtige leisteen onderzetters met een chevronprint, die ik niet alleen heel mooi vond, maar mijn vriend ook. Textielstiften om mijn crea-bea uitspattingen te helpen, stickers (met glitters, hartstikke leuk maar ik maak me echt zorgen om de troep, haha.) Washi tape omdat ik daaraan gewoon verslaafd ben en als laatste nog een paar maskertje, waar er o.a. 1 voor mijn vriend is. Haha.







Het organiseren van de Secret Bunny is echt super leuk en ik denk dat ik me ook wel weer opper om Secret Santa komend jaar weer te doen, want het is een traditie die niet verloren mag gaan. Via deze weg bedank ik graag mijn lieve Santa ook nog en alle andere lieve deelnemers ook voor de goede inzet!

Ph. by me.

1 opmerking :