Action shoplog



Gisteren ging ik eens lekker shoppen bij Action, eigenlijk had ik alleen gummen en een kladblok nodig, maar ik heb voor het eerst in lange tijd eens gewoon alles in mijn mandje gegooid wat ik leuk vond of dacht nodig te hebben voor leuke DIY's of artikelen. En omdat ik zo ontzettend enthousiast was over alles wat ik kocht besloot ik dat ik er maar meteen een leuke shoplog van kon maken en stiekem dus misschien ook wel een soort sneak peak voor toekomstige DIY's! ;)


Deze map is een beetje 'hema stijl' en ik vond hem echt heel schattig. Ze hadden ook met paarse opdruk en in andere prints, dus wie weet koop ik er nog wel een (paar). Maar ik kon deze motiverende teksten wel even gebruiken, dus vandaar dat ik voor deze koos! €0,69


Ik hoor veel over de haarelastiekjes in 'oude telefoonsnoer vorm' en toen ik dus bij het speelgoed deze schattige armbandjes zag die er eigenlijk precies hetzelfde uitzagen besloot ik maar 2 zakjes mee te nemen, zeker toen ik zag dat ze maar 39 cent zijn! Nu heb ik dus mijn haar in een staart met zo'n elastiek-ding en het zit echt heel erg fijn!


Ik weet dat ik al 6 miljoen keer heb gezegd dat ik echt wel genoeg washitape heb, maar dat ik toch bij blijf kopen. MAAR ZE ZIJN ZO LEUK! En ik gebruik het ook wel echt heel veel, dus dat is mijn excuus in dit geval. Ze waren 79 cent voor 6 rolletjes, hoe moest ik dat weerstaan met zulke leuke printjes?


Deze spulletjes kocht ik voor DIY's, want goedkope mod podge (€0,89) en textielverf (€0,69) vraagt natuurlijk om een kwaliteitstest en met de gummen (€0,23) komt er binnenkort ook een leuke DIY! Wil je hiervan op de hoogte blijven, volg me dan via facebook, twitter of bloglovin'!


Dit kon ik toch niet laten liggen? Krijtbordtape en krijtbordmarkers (in roze en een heel mooie blauw, ook nog.) Ik zie al echt voor me dat ik hier hele leuke DIY's mee kan gaan maken, maar daarvoor nog heel even geduld! Ow ik betaalde voor allebei 79 cent!


Nadat ik af had gerekend moest ik ook nog even naar de Lidl voor mijn avondeten en besloot ik ook deze chocolade bonbonnetjes mee te nemen, zodat ik deze geweldige ontdekking ook met jullie kon delen. Want als ergens Merci chocolade op tafel staat duik ik altijd meteen op de met marsepein gevulde reepjes en deze smaken precies hetzelfde maar dan heb je er 18 en kost het maar 49 cent, so much yum!

Zo, dat was dus alles wat ik gekocht heb, ik was in totaal (met nog wat shoplog onwaardige dingen) maar 8 euro 30 kwijt, lekker cheap dus en omdat het al een hele tijd geleden was maakte het me ook weer erg blij. Ik hoop dat jullie de shoplog leuk vonden, zijn erg nog dingen waar je zelf voor naar de Action wil gaan?

Ph. by me.

5 opmerkingen :

  1. Leuke aankoopjes! Ik vind die mappen met tekst heel mooi, inderdaad een beetje Hema stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the action! Alleen liggen deze diy spullen hier nog niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items! Ik moet ook maar weer gauw eens naar de Action (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen, ik moet ook nodig weer eens naar de Action. Die map is wel erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen