Spam your blog



Ph. by me.

7 opmerkingen :

  1. Wat leuk! Ik blog over alles mbt beauty, fashion en Events. Wat absoluut een must read is op dit moment is mijn artikel over de Coiffure Awards waar ik gister ben geweest!
    K zou t leuk vinden als je even komt koekeloeren!
    http://beauty-unboxing.nl/coiffure-awards-2015/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben net bezig mijn blog meer naar voren te brengen, op dit moment gaat het over hoe ik mijn depressieve buien achter mij laat, niet erg gezellig. De bedoeling is dat het straks gaat over ADHD, vegetarisch eten en andere leuke dingen die ik mee maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! Leuk blog heb je heel veelzijdig. Ik ben ook een creachick en ga je volgen.
    Ik schrijf nu vooral over woonideeën /inspiratie en diy ideeën.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Http://cosybycindynl.blogspot.nl moet ik natuurlijk wel de link erbij zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Dank je voor de spammogelijkheid. Ik ben Mar10 en schrijf iedere werkdag op http://www.diydiva.nl. De naam zegt het al: een creatief blog, met elke dag inspiratie en leuke tutorials. Mijn blog heeft een fashion-tic (denk aan armbanden maken, maar ook kleding naaien), met seizoensthema's (vaderdag, kerstmis etc.)
    Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! ik ben danielle en schrijf over gezond leven en afvallen op een relaxte en realistische manier op: www.brightmorningdew.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah super leuk Ik heb een mama life style blog: http://mamaangelique.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen