Unboxing De Stoffenkraam bestelling



Woensdag had ik al een shoplog en vandaag een unboxing voor jullie, vlak na elkaar maar ik wilde deze leuke unboxing toch ook met jullie delen want het is lang geleden dat ik een bestelling plaatste bij De Stoffenkraam, maar nu kwam ik allemaal leuke stofjes tegen voor 3 euro per meter en dus werd mijn digitale mandje stiekem best wel vol terwijl ik alleen maar aan het kijken was voor stof waarvan ik kussens kon maken voor op ons balkonbankje.


Dit is dus de stof waar het om ging. Onze flat wordt binnenkort helemaal opnieuw geschilderd, maar we weten nog niet in welke kleur, daarom wilde we de basis neutraal houden, losse kussentjes kunnen dan altijd nog in bijpassende of trendy kleuren.


Maar ja na het opmeten en bestellen van de stof voor het balkon kwam ik deze tegen. Drie euro per meter voor mantelstof kon ik natuurlijk niet laten liggen. Jasjes zijn echt ideaal, maar leuk stof ervoor vind ik meestal veel te duur. Met een gave roze voering zal dit wel heel tof worden!


Dit stof zoek ik dus gewoon al eeuwen, een broek met grote bloemenprint leek me echt helemaal geweldig, maar wat ik vond was telkens duur en 'net niet wat ik bedoel' dus toen ik dit vond voor drie euro de meter sprong ik nog net niet een gat in de lucht. Misschien probeer ik er wel een setje van te maken (broek en top) maar even kijken of dat lukt uit de 1,5 meter die ik bestelde.


Als laatste kwam ik dit grappige stofje tegen, gewoon tricot met 'spetters' in soort olie/metallic spul. Ik weet nog niet wat voor een top ik wil maken, maar ik zat al te denken aan zo'n top met open zijkanten, zoals nu helemaal hip is. Maar een peplum lijkt me ook wel leuk, dus ik zal nog wel zien wat het wordt.

Zo dat waren mijn aankopen, in totaal was ik 22 euro kwijt inclusief verzendkosten, dus dat is zeker een leuk bedrag en het werd echt megasnel verzonden, maar ik heb al regelmatig bij De Stoffenkraam besteld en ben maar een enkele keer op een probleem gestuit, maar ze zijn altijd netjes en behulpzaam als zoiets gebeurd. Zeker een aanrader dus ook, deze website!

Ph. by me.



2 opmerkingen :