Interieur DIY: Dozen labelen

Zoals jullie later deze maand nog zullen zien ben ik nog steeds druk bezig met het 'afmaken' van mijn hobbykamer/ blogoffice. Ik merkte al snel nadat ik het eindresultaat artikel online had gezet dat mijn kantoortje nog snel een rommeltje werd. Jammer, maar sowieso iets waar ik wat aan moest gaan doen. Ik besloot sowieso om nieuwe, witte, dozen te kopen om spullen in op te bergen. Want die doorzichtige bakken waren erg stevig, maar gaven ook een rommelig gezicht doordat je alles zag wat er in zat.



Maar ja toen kwam er een nieuw probleem; want in doorzichtige bakken zie je precies wat je wil pakken, maar bij minder doorzichtige bakken is dit toch een probleem. Bij de dozen zit wel zo'n standaard label houder-ding, maar zoals het al zegt; veel te standaard. Daarom besloot ik om 3 leuke manieren te laten zien waarop je dozen kunt labelen.

1. Washi tape


2. Tag


3. Color block


Ik ben er nog niet over uit welke van de labels ik ga gebruiken. Ik vind zowel de washi tape als de color block labeling leuk. Degene met de tag vind ik zelf het minst, beetje te kerstig, bij Action hebben ze ook van dat bakerstwine met pastelkleuren, dus dat is misschien stukken leuker. Welke van de labels zou jij gebruiken als je mij was?

Ph. by me.


2 opmerkingen :

  1. Grappig, ik zit ook middenin een opruiming van mijn zolder annex 'naai atelier'. Ik zou absoluut gaan voor de color blocking.

    Ik zag bij jou ook dat je in een Ikeakast je stofjes los had opgerold. Die kast heb ik ook, maar zelf heb ik ervoor gekozen alle open vakken te 'sluiten', door van die rose stoffen bakken erin te doen. Dat oogt opgeruimder. Daarop ga ik nu wel labels maken, want je ziet niet wat erin zit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja stofjes opgerold in de kast heb ik expres gedaan omdat ik nu in 1 oogopslag zie wat ik heb en bij mijn vorige opbergmanieren werd het juist steeds een bende omdat aaaaltijd onderop lag wat ik zocht. En ik ben trots op mijn stofjes, dus ik zie ze graag. <3

      Verwijderen