Primark Shoplog

Gisteren ging ik (volgens mij voor het eerst dit jaar) naar Primark. Ja het was zaterdag, ik had lef, maar mijn vriend moest naar de kapper en het leek me handiger dan een keer los gaan. Gelukkig viel de drukte nog wel mee, toen ik aan kwam tenminste, toen Joseph klaar was bij de kapper en we gingen afrekenen was het echt niet grappig meer. Maar goed, afrekenen moesten we wel want ik had flink ingeslagen, wel alleen dingen die ik nodig had dus het was geoorloofd. 😇



Ik heb met het maken van deze shoplog geen volgorde aangehouden, gewoon heel random foto's gemaakt en er wat over getypt, maar van welke afdeling de spullen komen spreekt denk ik toch wel voor zich...


Ik had op dit moment alleen nog mijn warme winter pyjama's van fleece. Deze kocht ik 2 aan het begin van de winter voor 8 euro en heb ik echt om en om altijd gedragen. Maar ja, langzaamaan werd dat toch wel wat warm. Dus ik was toe aan nieuwe pyjama's, dit nachthemd vond ik voor 3 euro ergens onderop een tafel, onder een stapel andere pyjama's. Echt super schattig en voor die prijs kon ik 'm niet laten liggen toch?


Ik heb al een heel aantal jaar geen spijkerbroek gedragen, sterker nog; ik had er niet eens een! Mijn vriend heeft me denk ik ook nog nooit in een spijkerbroek gezien. Lang was ik er (door mijn gewicht) ook te onzeker voor, maar nu ik weer mooi 'in model' begin te komen durf ik het weer aan en WOW hij staat me echt zo mooi! En stoer! En het is een maat kleiner dan ik verwachte voor zo'n strakke broek. Ow en hij is zoooo lekker zacht! Hmmm. Hij kostte 13 euro, dat is 1/3 van wat je bij H&M betaald. Echt te gek! (Ja, ik kan nog steeds een beetje gechoqueerd raken van de prijzen bij primark...)


Ik wil al een tijdje schoenen met een witte, dikke zool. En ik wil ook al een tijdje holografische schoenen. Toen zag ik deze hangen bij een groep andere sandaaltjes van 3 euro dacht ik eigenlijk wel weer de pech te hebben dat deze waarschijnlijk weer gewoon full price zouden zijn, maar nee ook op deze mooie sandaaltjes stond een prijskaartje van 3 euro! MEE NEMEN!


Ik probeer mijn nagels weer te laten groeien en telkens leuk te lakken zodat jullie mooie handen zien bij DIY's, maar ik had gewoon geen vijlen. Dus kocht ik deze, ja die glazen vijlen zijn voor de lange termijn en de flamingo vijlen zijn gewoon cool. Ze waren allebei 1,50.


Een van de redenen dat ik naar primark 'moest' was omdat ik gewoon niet meer genoeg basics had. Ik miste simpele hemdjes en t-shirts in effen kleuren en met 2/3 euro per stuk dacht ik bij primark wel even in te kunnen slaan. Meestal haal ik aan het begin van een nieuw seizoen een paar simpele shirts of hemdjes in de kleuren die dat seizoen 'hip' gaan zijn, maar als ik dan 'vroeger' bij H&M of Vero Moda kwam dan baalde ik altijd dat ik toch wel een flink aantal euro's kwijt was. Dus voor zoiets is primark echt ideaal. (T-shirts waren 2,30 per stuk.)


Ik vertelde net dus al dat ik een nachthemd had gevonden maar ik vond ook deze pyjama short voor 3 euro! Overal in primark zijn trouwens flamingo's en ananassen, het is echt een invasie. Maar deze vond ik dus echt heel cute en ik had eerst het topje wat 'erbij hoort' maar die was 3 euro en deze maar 2,50 en deze was van fijner materiaal, dus ja makkelijke keuze dan.


Niet helemaal een basic, maar OMG hij is zooo schattig! Mijn vriend zei wel dat ik met zoiets op moest passen dat het niet 'hotter than my daughter' zou worden, maar ik denk dat ik zo'n top op mijn 30ste nog makkelijk aan kan, toch?


Dit zijn gewoon simpele tanktops, tsja wat kan ik er over zeggen.. Ze waren in ieder geval 2 euro en zijn heel licht en dun en niet zo super stretchy wat ik heel fijn vind. Ik heb 2 vergelijkbare hemdjes van forever 21 en die zijn na bijna 5 jaar nog steeds mooi en ik draag ze toch echt HEEL VEEL.


Ik dacht in eerste instantie eigenlijk dat hier iets anders stond, haha, maar dat zal ook best wel de bedoeling zijn geweest. Maar dit is echt een beetje een stijl die ik normaal niet in mijn kast HEB maar wel zou willen, dus aangezien deze oook was afgeprijsd naar 3 euro nam ik deze maar mee. Hij is trouwens heel lang dus ik denk dat ik 'm echt ergens in moet dragen of zo.


Deze twee bikinibroekjes waren nog maar 1 euro per stuk en aangezien ik nog een standaard zwarte bikinitop heb liggen leek het me wel leuk om daarbij een flitsend broekje te dragen. Bij het zwart/wit gestreept broekje had ik ook een top, maar die moet even aangepast worden zodat mijn tietjes er in passen, want dat was nu geen succes, maar ik denk een oplossing te hebben!


Als laatste kocht ik ook wat slipjes, deze waren 2 euro per stuk en sooo cute! Met zo'n onderbroek aan is je dag toch meteen goed?


En voor 1,50 wat meer sex-aay slipjes, voor als ik me wat meer powerfull wil voelen, want dat doen sexy slipjes met je!

Zo dat waren mijn aankopen bij de Primark. Ik ben er echt super blij mee, echt heel grappig hoe blij je kunt zijn met aankopen als je een hele tijd niks nieuws hebt gekocht. Natuurlijk maak ik wel kleding, maar dat voelt wel een beetje anders en ik krijg nooit zulke leuke, schattige stofjes gevonden zoals Primark heeft (en alleeeen Primark heeft ze, zelfs H&M of Zara hebben niet zulke schattige dingen) dus ja zo af en toe moet je jezelf gewoon even laten gaan... Wat vind jij de leukste aankoop en wat is jouw favoriete item bij Primark?

Ph. by me.

7 opmerkingen :

  1. Wat een leuke aankopen, ik vind dat nachthemd te schattig gewoon!
    Binnenkort ga ik ook naar de Primark (in Duitsland) en ga ik die echt wel zoeken, zoo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben zo'n schattige printjes bij de Primark :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen vind ik echt gaaf, helemaal voor die prijs! Zo handig voor op vakantie als je veel moet lopen op een dag, tenminste ik neem aan dat ze vast wel lekker lopen haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankoopjes heb je gedaan! Ik vind het broekje met ananasjes erop zo enorm leuk <3 Word tijd voor een shop sessie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes, wanneer de Primark in Gent opent ga ik ook zeker eens langsgaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je lekker veel kunnen kopen! Op zaterdag naar de Primark doe ik nooit vanwege de drukte. Ik ga meestal op dinsdag en dan om 9 uur!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga meestal ook op dinsdag, dan is het ook markt in Eindhoven en heb ik alles in 1 keer gehad! Super handig (en rustig als het geen vakantie is.)

      Verwijderen