Tag: 15 dingen die niemand vraagt

Vandaag had ik eigenlijk mijn plog gepland, maar door omstandigheden heb ik deze verplaatst. Daarom moest ik een ander artikel schrijven voor vandaag en toen ik deze tag tegen kwam leek het me wel heel leuk om deze eens in te vullen.



1 Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ik heb niet meer echt een kledingkast met deuren, maar toen ik nog thuis woonde kon ik er echt niet tegen als de deuren open stonden (of een la) niet alleen als ik ging slapen, maar gewoon ook. De rest van mijn kamer kon een bende zijn van hier tot Tokyo, maar deuren horen nu eenmaal dicht.

2 Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?
Eerst deed ik dat wel, maar ik gebruik ze uiteindelijk toch niet, dus laat ik ze liever staan. Wel neem ik koekjes mee, want die zijn vaak wel heel erg lekker!

3 Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee, maar toen ze werden vervangen bij mijn ouders in de straat wilde ik wel echt heel graag een oude, ik heb 25 jaar in diezelfde straat gewoond tot ik op mezelf ging. Mijn beste vriendinnetje woonde in dezelfde straat achter ons en onze andere beste vriendin is er komen wonen toen wij beide weg gingen, hoe speciaal is dat?

4 Gebruik je to-do lijstjes?
Ik ben de master in to-do lijstjes! Ik maak een lijstje voor de maand, voor de week en voor de dag. Ik maak specifieke lijstjes, maar ook ongeveer lijstjes.



5 Heb je sproeten?
Nee.

6 Heb je ooit in de bosjes geplast?
Vast wel, als kind, maar ik vond het al behoorlijk belachelijk als leeftijdsgenoten het deden toen ik ouder werd dan 10. Haha.

7 Hoe groot is je bed?
Wij hebben een groot bed, we houden van onze ruimte en dus hebben we een twee persoons bed van 180 gekocht. Moet er niet aan denken dat je dichter bij elkaar zou liggen, zeker niet in de zomer als het sowieso al warm zat is. In 6 jaar tijd zijn we ook pas 1 keer in elkaars armen in slaap gevallen, normaal lukt dat ook echt niet, maar toen waren we echt heel erg moe.

8 Ben je lui?
Hm, ik KAN lui zijn, maar dan is dat echt een keuze. Ik zit nu al een tijdje thuis en ik probeer echt heel erg goed mijn best te doen om goede regelmaat in mijn leven te houden en elke dag nuttige dingen te doen (naast bloggen, want dat is super nuttig natuurlijk!)

9 Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Dat ik niet fit ben, een beetje in het straatje van de vraag van net, want ik ben vandaag wel een beetje lui geweest. Maar ik ga me over een kwartier heel nuttig maken.

10 Kauw je op potloden en pennen?
Niet meer, op school deed ik dat geloof ik wel altijd, maar als je eenmaal gaat werken en veel van pennen wisselt met collega's en zo leer je vanzelf wel dat het eigenlijk super ranzig is, haha.

11 Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Yep, ik ben een bevertje en een kaboutertje geweest.

12 Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ik HOU van tekenfilms. Niet alleen tekenfilms voor volwassenen zoals South Park en Bob's Burgers, maar ook Totally Spies, Phineas and Ferb en Beugelbekkie. Daarnaast de echte 'lange' films van Disney en Dreamworks. Ik kan echt niet wachten tot de Minion-film uit komt volgende maand.

13 Tel je de treden als je de trap oploopt?
Nee, maar ik heb wel andere rare tics. Zo loop ik op een zebrapad alleen op de witte strepen en heb ik ook wat gekke dingen die ik doe als ik in de auto meerij.



14 Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Hm, zelden. Ik heb er trouwens verder geen moeite mee om te zingen of te fluiten in het openbaar, niet super hard (al heb ik wel het liedje over de zomer van Olaf luidkeels door de Primark geschald samen met mijn nichtje van 14) maar normaal

15 Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Ik weet gelukkig net waar ik de benzine in moet doen als ik ga tanken, verder ben ik echt een auto-noob, zelfs na bijna 10 jaar een eigen auto te hebben. Maar het is ook echt niet nodig want mijn vriend is automonteur, dus als er iets is vraag ik het aan hem. Zo brandde er eens een lampje, dus ik raakte helemaal in paniek (was ruim een uur van huis weg) gelukkig kon ik mijn vriend bellen en gaf ik uitleg van het lampje.
Toen bleek dat ik per ongeluk de handrem er op had getrokken toen de hengsel van mijn zware laptop tas er aan was blijven hangen. Sukkel dat ik ben.

Zo dat waren de vragen ik hoop dat jullie me door mijn antwoorden een beetje beter hebben leren kennen, ik zou het leuk vinden om ook bij anderen deze tag te lezen dus neem hem vooral over. Ik heb geen idee wie er ooit mee is begonnen, maar als je zoekt op de naam van de tag vind je er nog een heleboel meer op internet! (Zo ontdek je misschien nog wel leuke nieuwe blogs...)

Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Leuke antwoorden en dat van die flesjes in hotels is zo herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak je ook lijstjes voor de lijstjes die je nog moet maken? ;P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, nee, alleen maar 6 lijstjes voor 1 taak. Afstrepen is mijn grootste hobby!

      Verwijderen