Ebay shoplog juli 2015

Nu de vakantie net begonnen is (of nog in zicht is) willen we er eigenlijk nog niet aan denken, maar het is best handig om alvast te kijken wat je nodig hebt voor het nieuwe school danwel werk seizoen. Voor mij betekend dat ook 'versieringen' bestellen via eBay, zeker omdat deze nog wel eens een paar weken op zich kunnen laten wachten is dit het ideale moment om te bestellen. Ik deed dat al wat eerder zodat ik jullie de leukste stickers die ik kon vinden alvast kon laten zien!



Vandaag heb ik alleen maar stickers om te laten zien, maar vorig jaar november deed ik een heleboel leuke andere aankopen, deze zijn nu vast nog te vinden. In de shoplog van vandaag zal ik alle prijzen aangeven in dollars aangezien de dollarkoers nogal wisselvallig is.


Deze stickers zijn een beetje plastic-achtig en doorzichtig. Super om belangrijke data of zo aan te geven in je agenda. Voor 99 dollarcent krijg je 6 velletjes, dat is toch geen geld? Je vind ze hier.


Ik heb al vaker gezegd dat ik echt een lijstjes-meisje ben en naast gewoon afstrepen met markeerstiften plak ik ook graag stickertjes om mezelf te belonen voor het voldoen van een taak, daar leken deze hartjes stickers me echt ideaal voor. Ook deze waren te vinden voor 99 dollarcent voor 6 velletjes en wel hier.


Eigenlijk zijn deze stickers bedoeld voor op polaroid foto's, maar ook in agenda's en andere planningen kunnen ze echt super handig zijn. Doordat ze zwart-wit zijn kun je ze nog leuk zelf inkleuren in de kleuren van je eigen thema, hoe handig! Voor 99 dollarcent vind je hier 6 velletjes.


OMG! Deze emoji stickertjes vond ik echt geweldig, daarom moest ik ze wel kopen. Ze waren duurder met 99 dollarcent voor een velletje en het viel me echt enorm tegen. Het was super slecht verpakt waardoor het velletje helemaal gekreukt is en de plaatjes vielen me ook zwaar tegen (helaas kan je ze niet zelf kiezen.) Maar goed, als jij het toch wil wagen vind je ze hier.


Deze polaroid stickers kocht ik in de vorige shoplog ook al, echt super cute en heel handig. (Ik durf het alleen niet te gebruiken, maar ik moet dat echt gaan doen anders is het eeuwig zonde.) Dit is wel duidelijk het goedkoopste item van vandaag met 79 dollarcent voor 20 velletjes en is hier te vinden.

Wil je nog meer leuke stickers vinden dan kun je zoeken op 'scrapbooking stickers', 'planner stickers' of 'diary stickers' maar ik koos zelf degene uit die ik het mooiste vond en zelf het meest zou gaan gebruiken. Gebruik jij stickers om je agenda/planner/huiswerk een beetje gezelliger te maken?

Ph. by me.

3 opmerkingen :

  1. Oeh leuk stickertjes :D!
    Jammer dat je bij die emoji stickers niet zelf kan kiezen zeg! Maar dan alsnog is het goedkoper dan dat je hier in Nederland ergens stickers zou gaan bestellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, die emoji stickers. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat die stickertjes zeker van pas gaan komen:)

    BeantwoordenVerwijderen