*Fotoboek maken (kortingscode)


In 2013 gingen mijn vriend en ik op vakantie naar Marrakech, het was echt een droom vakantie en we maakten heel veel mooie foto's. Zo bezochten we de Jardin Majorelle, de prachtige tuinen die aangelegd zijn door Yves Saint Laurent. Maar ook 'gewoon' tijdens onze taxirit maakten we prachtige foto's, foto's van de mensen die daar wonen en leven, van een wereld die lijnrecht staat tegenover het leven dat we hier in Nederland kennen.



Het was voor mijn gevoel mijn eerste echte 'reis', want Bulgarije was leuk maar toch meer een zuipvakantie en Zweden was echt heel gaaf, maar toch meer een stedentrip, maar tijdens deze vakantie kwam ik in zo'n andere wereld terecht dat ik constant bezig was met alles te absorberen. En ik deed er dingen die ik hier thuis ook niet doe, zoals rijden op een kameel en angstig achterop een quad zitten. (Volgende keer gaan we toch voor een buggy, is minder eng. :p)



Zoals ik al zei maakten we dus heel veel foto's en we besloten dat we er eenmaal thuis zeker een mooi fotoboek van zouden maken. Helaas is het daarvan nog steeds niet gekomen, maar deze maand heeft kortingscode.nl een kortingscode om een fotoboek te maken met 25% korting! Wow, dat is een leuke deal en of je nu nog foto's hebt van de vakantie van vorig jaar of de code wilt gebruiken voor een boek van de vakantie die je dit jaar al hebt gehad, het is een aanbod dat je niet mag laten schieten! Klik hier om de kortingscode te gebruiken. Heb je er al plannen mee?

Ph. by me.

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen