New month: July

Dan is het alweer juli, zitten we alweer in de tweede helft van dit jaar en is het alweer (bijna) vakantie voor veel mensen. Hopelijk gaan we dan ook een maand tegemoet met veel zon en lekker hoge temperaturen, waarin we lekker kunnen zonnen en zwemmen. Veel blogs doen in deze maanden aan een 'zomer rooster', maar ik blijf gewoon elke maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag bloggen. Nu het vakantie is is er tenminste tijd om lekker te DIY-en! Wel ga ik dus lekker veel zomerse DIY's laten zien en zal ook de rest van mijn artikelen zal een zomers tintje hebben.



Om alvast te beginnen met een paar leuke DIY's besloot ik mijn 3 leukste zomer DIY's op te zoeken en met jullie te delen. Ik vond het wel komisch om ze te zoeken want er zitten echt een paar bij 'uit de oude doos' en dan zie je dat ik in kwaliteit (foto's, schrijven) echt ontzettend vooruit ben gegaan, maar de DIY's op zich nog steeds wel heel leuk, dus vandaar dat ik ze toch nog even een keer deel.

Bierlipjes armband

Deze armband maakte ik eigenlijk in Bulgarije en eigenlijk maakte ik hem niet, maar de barman bij ons hotel. Iedereen in onze vriendengroep die mee was op die vakantie heeft er 1 en vele dragen hem nog regelmatig! Maar hij is ook echt heel stoer, niet?

Isabel Marant stijl oorbellen

Volgens mij had ik het laatst in een ander artikel ook al over deze oorbellen, maar ze zijn zo leuk dat ik ze vandaag ook nog even wilde delen. Super zwaar, maar als ik ze ooit draag krijg ik wel veel complimentjes. Dan is het extra leuk om te zeggen 'ik heb ze zelf gemaakt!'

Burberry stijl ketting

Deze kwam ik tijdens het zoeken echt 'per ongeluk' tegen, maar ik wist meteen dat deze er bij moest. Ik kan me nog goed herinneren dat ik deze ging maken, ik werkte toen in Utrecht en moest werk doen waarbij ik heel veel moest wachten, dus besloot ik dit maar te gaan doen ondertussen (had daar niet heel veel meer te doen.) Maar NET DIE DAG werd ik in een vrij open en openbare ruimte neergezet om te werken, ik ben toen snel naar huis gegaan om thuis verder te werken en heb toen alsnog de ketting afgemaakt.

Ik hoop dat hier voor het eind van deze zomer nog veel leuke zomerse DIY's bij zullen komen en dat jullie, als je iets maakt het ook op social media deelt met mij! Dit kan via de hashtag #creachicks. Ga jij creatief bezig deze vakantie of hou je het lekker rustig met een boek in de zon? Of heb je juist heel andere (wilde) plannen?

Ph. by me.

1 opmerking :