Washi tape stash update

Vorige maand versierde ik deze wasknijpers met washi tapes en kwam ik tot de conclusie dat een washitape-stash update niet geheel overbodig zou zijn. Toen ik in januari mijn vorige washi tape stash artikel schreef had ik er ongeveer 60, nu zijn we een half jaar verder en zijn het er 91 geworden. *Slik* Het wordt misschien wel een klein beetje te gek, maar vaak zie ik zulke schattige tapes dat ik ze gewoon mee MOET nemen en ik kreeg er ook nog in mijn Secret Bunny pakket, dus ik ben niet geheel aan te wijzen als de schuldige... :p



Het artikel voor vandaag zal vooral uit foto's bestaan want heel veel is er niet over washi tapes te vertellen, dus dat is extra chill; niet lezen alleen maar kijken, haha.

Hema


Hema


Verschillende winkels


Hema


Verschillende winkels


eBay


eBay


Action


Zeeman


Action


Nu ben ik stiekem wel benieuwd wanneer het weer tijd is voor een update, want de schoolcampus shizzle is nu natuurlijk ook aan de gang, dus ik weet niet of ik me daarbij kan weerhouden om nog leuke tapes te kopen. Maar goed, we zullen zien! Heb jij veel washi tapes?

Ph. by me.

5 opmerkingen :

  1. Wat gaaf zeg, en wat een hoeveelheid! Zelf heb ik er maar drie, haha :). Ze zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben een beetje doorgeslagen... Maar ooit begon ik ook met 3! :p

      Verwijderen
  2. Wow wat heb je er veel! Keuze zat als je iets leuk wilt verpakken haha :')
    Ik moet het niet te hard zeggen, mijn stash is ook aardig aan het groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan dacht ik dat ik veel rolletjes had :-). Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen