25 levensvragen

Ik zag dit artikel bij Vera Camilla en hoewel het niet bedoeld was als tag is deze vragenlijst toch al door een aantal andere bloggers gebruikt en aangezien de vragen me wel aanstaan wilde ik hem graag ook invullen!



Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Ananasjes uit de kaft van het nieuwste boek van Niki Smit (Project prep) ik vind ze zo schattig getekend, maar ik verander heel vaak van achtergrond.

Je loopt een kroeg in, wat bestel je?
Als ik echt op stap ga drink ik alleen maar bier, afgewisseld met fris natuurlijk. Van sterkere drank of wijn wordt mijn avond over het algemeen niet leuker, dus dat laat ik dan maar. Op een terrasje of bij eten drink ik trouwens wel echt veel liever een droge witte wijn en als ik moet rijden neem ik ijsthee want dat voelt toch net iets 'specialer' dan cola of sinas.

Welk woord gebruik je eigenlijk ÉCHT te vaak?
Ik zou zelf zeggen 'mijn blog', haha ik kan daar echt uren over praten en doe dat dan ook echt heel veel, maar ik besloot ook even voor een second opinion te gaan en volgens mijn vriend zeg ik te vaak 'uhm'. Uhm, ja. ;)

Wat is je favoriete film?
Wat mijn favoriete film is ligt een beetje aan de situatie, over het algemeen kijk ik vaak het liefst een film die ik nog nooit gezien heb, maar als ik dan toch echt iets moet ga ik voor Titanic, al is dat denk ik tegenwoordig meer dat het gewoon mijn standaard antwoord is dan dat ik het daar nog echt mee eens ben.

Wat is je guilty pleasure op gebied van tv?
UTOPIA! In 2014 heb ik zelfs geen enkele aflevering gemist. Lekker hersenloos naar de tv staren na het eten, heerlijk.

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?
Het nieuwste album van Bush staat nu op, hoe het liedje heet weet ik niet.

Naar wie was je laatste appje?
Naar mezelf, als ik dingen moet onthouden of op een onhandige plaats ineens een heel goed blog idee heb of wat dan ook dan stuur ik mezelf even een appje en net heb ik dus mezelf geappt met de link naar deze tag.

Wat was je eerste e-mailadres?
Ik heb mijn allereerste e-mailadres nog steeds, dus die ga ik niet delen, maar mijn eerste hotmail adres was 'westlifefan1985' wat ik daarna veranderde in 'maroon5fan1985'. Ik ben blij dat dat mijn meest beschamende adressen zijn als je soms ziet wat mensen ooit hebben verzonnen. Toen ik later ook voor stages en zo moest gaan solliciteren heb ik weer een meer serieus adres aangemaakt, trouwens.



Waar kun je je enorm aan ergeren?
Onnodig links rijden en mensen die langzamer rijden dan de toegestane snelheid, zeker op 1 baans wegen of tijdens het inhalen op de snelweg.

Wat is je meest awkward moment ooit?
Ik kan me gewoon niks bedenken? Terwijl ik me niet kan voorstellen dat ik nooit een awkward moment heb gehad, hahaha.

Wat is je favoriete dag van het jaar?
Mijn verjaardag! What else?

Wat is je favoriete emoji?
Ik denk de drol emoji, maar de emoji met de knipoog en uitstekende tong gebruik ik eigenlijk wel het meest. Ik mis echt de roll eyes emoji, eentje die zo kijkt: :S en de cheerleader emoji die we vroeger wel op MSN hadden.

Katten of honden?
Ik ben niet zo'n dierenvriend en ik kan dan ook niet kiezen, sommige honden vind ik best leuk en sommige katten vind ik ook best wel leuk. Maar ik zie mezelf niet echt snel een kat of hond als huisdier nemen.

Utrecht of Amsterdam?
Mijn mooiste herinneringen liggen in Amsterdam en ik vind daar ook wel echt leukere winkels dan in Utrecht en gewoon een gezelligere stad.

Koffie of thee?
Ik lust alleen koffie bij mijn ouders en bij mijn broers en zus thuis, als ik hier zelf koffie zet vind ik het gewoon al niet lekker. Dus drink ik heel erg veel thee, maar daarin ben ik eigenlijk ook echt heel erg kieskeurig, want ik drink liever geen zwarte thee dus ja ik ben een zeikmiep als het daar op aan komt.

UK of US?
Ik ben nog nooit in de US geweest, maar wel in Londen en aangezien ik Londen wel echt heel erg leuk vind kies ik dus maar voor UK, maar ik wil natuurlijk wel heel graag nog eens naar Amerika.

Vlees of vis?
Vlees, ik lust veel meer verschillende beesten en ben met verschillende soorten vis wel echt heel erg kieskeurig, maar zelfgerookte zalm vind ik wel echt heel erg lekker!



Drank of drugs?
Drugs are bad, mmkay. En met drank moet je ook uitkijken, maar toch kies ik voor drank.

Spice girls of Backstreet boys?
In groep 8 en de brugklas was ik fan van bsb, vooral omdat dat zo hoorde en mijn echt favoriete band (Take That) toen net uit elkaar was, maar toch is het lekkere jeugdsentiment en leuke muziek om soms terug te luisteren.

Sesamstraat of Villa achterwerk?
Ik heb als kind nooit Villa achterwerk gekeken, maar Sesamstraat keek zelfs ik ook nog vaak toen ik nog thuis woonde, tijdens het ontbijt. Samen met mijn moeder. En elk jaar met kerst luister ik naar de Bert en Ernie kerst cd.

Bert of Ernie?
ERNIE! Bert is ook wel cool, maar toch iets te serieus voor mijn smaak. Al kan ik zijn liefde voor duiven en paperclips wel waarderen.

Meest random feitje over jezelf?
Ik heb het eerste badje overgeslagen toen ik op zwemles ging, dus ik hoefde niet met zo'n plankje te zwemmen. Natuurtalent hier!

De belangrijkste levensles die in je afgelopen jaren hebt geleerd?
Dat je, als je jong bent, je denkt dat je als volwassene alle wijsheid in pacht hebt, maar dat als puntje bij paaltje komt je soms nog steeds geen idee hebt waar je mee bezig bent als volwassen persoon.

Zo dat waren de levensvragen, ik vond het leuk om ze te beantwoorden en als jij ze ook wil beantwoorden ben je daar natuurlijk vrij in, maar ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als je hieronder al met me deelt wat jouw eerste e-mailadres was!

Ph. by me.

1 opmerking :

  1. Hihi nanouk85 was mijn eerste adrew, helemaal geen raar breezersletje-adres dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen